A
Anoniem
Guest
hoi allemaal ,ik heb even een aantal vraagjes [messchien stommen ,sorry] hier komen ze:ik ben gisteren bij gyn. geweest om te laten kijken of mijn eisprong is geweest maar gistermorgen nog niet en dat kan wel kloppen want mijn temp was toen 36.5 maar vanmorgen was mijn temp 36.9 en gisteren had ik kleine steekjes in mijn buik en toen gisteravond mijn vriend in me kwam voelde ik kleine ongesteldheidskramjes[niet pijnlijk]dus ik denk dat gisterenavond of vanacht mijn eisprong is geweest denken jullie dat ook?
we hebben dinsdagavond ,woensdagochtend en gisterenavond geklust dus dat zit wel goe dan he?
maar gisterenavond hebben we het staand gedaan ,vriend nam me vanachten en stoote nog paar keer goed na[sorry]en ik ben daarna meteen met mijn billen omhoog gaan liggen dat is toch wel goed he?of kun je beter gaan liggen?of maakt dat helemaal niet uit welk standje dat je doet?
nou dit was het weer,ik hoop op reacties,alvast bedankt.
gr mutske.
p.s succes iedereen met zwanger worden en met zwanger zijn.
we hebben dinsdagavond ,woensdagochtend en gisterenavond geklust dus dat zit wel goe dan he?
maar gisterenavond hebben we het staand gedaan ,vriend nam me vanachten en stoote nog paar keer goed na[sorry]en ik ben daarna meteen met mijn billen omhoog gaan liggen dat is toch wel goed he?of kun je beter gaan liggen?of maakt dat helemaal niet uit welk standje dat je doet?
nou dit was het weer,ik hoop op reacties,alvast bedankt.
gr mutske.
p.s succes iedereen met zwanger worden en met zwanger zijn.