hoi

A

Anoniem

Guest
hoi allemaal ,ik heb even een aantal vraagjes [messchien stommen ,sorry] hier komen ze:ik ben gisteren bij gyn. geweest om te laten kijken of mijn eisprong is geweest maar gistermorgen nog niet en dat kan wel kloppen want mijn temp was toen 36.5 maar vanmorgen was mijn temp 36.9 en gisteren had ik kleine steekjes in mijn buik en toen gisteravond mijn vriend in me kwam voelde ik kleine ongesteldheidskramjes[niet pijnlijk]dus ik denk dat gisterenavond of vanacht mijn eisprong is geweest denken jullie dat ook?
we hebben dinsdagavond ,woensdagochtend en gisterenavond geklust dus dat zit wel goe dan he?
maar gisterenavond hebben we het staand gedaan ,vriend nam me vanachten en stoote nog paar keer goed na[sorry]en ik ben daarna meteen met mijn billen omhoog gaan liggen dat is toch wel goed he?of kun je beter gaan liggen?of maakt dat helemaal niet uit welk standje dat je doet?
nou dit was het weer,ik hoop op reacties,alvast bedankt.
gr mutske.
p.s succes iedereen met zwanger worden en met zwanger zijn.

Volgens mij heb je er alles aan gedaan hoor. En het standje maakt volgens mij niet zoveel uit als je vriend 'normaal zaad' heeft. Ik weet ook niet of het nastoten zin heeft. Ik ga voor je duimen hoor!

Zou er bijna opgewonden van raken.. ;)
Maaruh... als je standjes leuk en lekker vindt, moet je ze lekker blijven doen! Voor het zwanger worden maakt het helemaal niets uit hoor... zelfs als je gelijk na de sex gaat plassen, wat heel goed is tegen blaasontstekingen, is de kans dat je zwanger wordt net zo groot als wanneer je de hele nacht op je hoofd gaat staan! Een man spuit bij het klaarkomen direct al miljoenen zaadjes jouw vagina in, ééntje zou al genoeg kunnen zijn. Een deel van de zaadjes ´zwemt ´ gelijk je baarmoeder in en door naar de eileider en blijft daar lekker rondhangen in de hoop dat er een eitje zit of komt. De rest verlaat al snel je lichaam weer, maar dit maakt echt geen verschil hoor!
Ik ben op dit moment zwanger van de tweede... de bevruchting heeft 1 ½ dag na de sex plaatsgevonden (zondag avond sex, dinsdag middag eisprong). Ben echt niet 2 dagen in bed blijven liggen met mn billen omhoog hoor! Als wij hebben gesext, MOET ik daarna altijd gelijk plassen... kan dit niet uitstellen of tegenhouden!

In ieder geval veel succes en veel plezier natuurlijk!

Groetjes een gelukkige aanstaande mama van 2!

Terug
Bovenaan