hoi

A

Anoniem

Guest
Hoi Allemaal,
ten eerste iedereen die zwanger is geworden GEFELICITEERD..

Ik was 1 dag over tijd en al helemaal in de 7de hemel maar niet voor lang.. eind van de volgende dag kwamen ze toch langs..
eerst dacht ik nog misschien wel innestelings bloeding maar nee hoor de volgende ochtend was het heel erg RAAK.. mega ongesteld dus mijn nieuwe nod is 25 okt.. mag ik weer op de lijst??
Kimpansee, hoe is het met je? Lees heel weing van je..
Ik heb het momenteel mega druk en probeer er niet aan te denken want dat zou helpen..??? nou niets hoor..
hoop dat het goed met je gaat..
xxxx
tot snel
anne

he meissie!!!

da's inderdaad lang geleden!!
hoe was je vakantie!!

bij ons super!! lekker in turkije....maar tis zo snel voorbij....

ik weet niet in hoeverre je hebt terug gelezen, dus ik weet ook niet of je op de hoogte bent van het slechte nieuws dat we gehoord hebben.....zo niet zal ik je ff in het kort bijkletsen...

we hadden vorige week woensdag afspraak bij gyn, we zouden dan uitslag krijgen van het zaad van mijn vriend en dan gelijk babbelen over iui.

nou, we kregen de uitslag en sloegen stijl achterover....er was geen 1 zaadcel aangetroffen!!!!!!!
we zijn nu dus errug bang dat bij mijn vriend de zaadleiders weer zijn dichtgegroeid (hij heeft bijna 2 jaar geleden een hersteloperatie gehad)

we lopen nu bij de uroloog, jim krijgt nu diverse onderzoeken (nog een x zaad nakijken, bloed onderzoek, echo van de balzak en echo van de prostaat)
die uitslagen moeten we ff afwachten en dan moeten we weer terug naar de gyn.

wat onze verdere stappen gaan worden is dus onbekend, en we hebben het ff heel erg moeilijk gehad....
we denken/praten er niet zoveel over nu, omdat we nog niets weten/kunnen zeggen!

we zijn weer bij af.....
als nu blijkt dat de zaadleiders inderdaad zijn dichtgegroeid denk ik dat we naar nijmegen moeten/doorverwezen worden om daar evt verder geholpen te worden met mesa/pesa. veel andere mogelijkheden zullen er anders niet voor ons zijn!

ik ben dus inderdaad wat minder op het forum geweest, omdat er veel dames gingen beginnen met iui en ik dat ff moeilijk vond!

en ik heb het ook erg druk gehad! ben geslaagd voor mijn 2de deel van het vakdiploma drogist (zijn 3 delen) en ik heb promotie gemaakt, wordt binnenkort assistent filiaalmanager! (volg wk maandag) ben ik erg blij mee!!

ik kom erg dicht bij je in de buurt werken ;-)! ik zeg lekker niet waar, anders kun je me stiekem komen bekijken haha, en dan weet ik niet wie je bent!! hihi.

tot gauw!
xx kimpansee

Terug
Bovenaan