hoi

A

Anoniem

Guest
hoi,

ik weet niet zo goed waar ik moet beginnen. Ik probeer nu al een tijdje zwanger te worden maar het lukt niet. ik word er erg gefrustreerd van en heb eigenlijk niemand (buiten mijn man om) waarmee ik kan praten. Overal om me heen raken mensen zwanger en het lijkt wel of het bij iedereen de eerste keer raak is. Ik weet dat het langer kan duren maar iedere keer dat ik weer ongesteld wordis zo'n teleurstelling.
Ik wordt er zo onzeker van.

Heel herkenbaar wat je schrijft. Ook ik kan er met niemand over praten m.u.v. mijn man. Dit omdat we nog niet tegen de hele werled willen vertellen dat we bezig zijn.

Ik heb veel steun aan dit forum. Hier kan ik mijn verhaal kwijt en vragen stellen. Mijn verdriet en frustratie en nog veel meer. Ik stel dus voor: blijf lekker hangen en voel je thuis!

Veel sterkte en succes!

Ginger

Hoi Lois,
een vriendin zei onlangs enkele wijze woorden tegen me : "je hoort alleen van mensen bij wie het meteen lukte, omdat de andere mensen er gewoon niet zo open over praten"...
Hou de moed er dus in! Ik hoop binnenkort van je te mogen lezen dat het wel gelukt is!
Liefs, Evangelie

ik was ook al een jaar bezig om zwanger te worden.
En ik werd steeds verdrietiger dat het maar niet lukte.
Toen ben ik begonnen met de ovulatietesten omdat ik niet zeker wist of ik een eisprong had.
Nu blijkt dat ik een hele late eisprong had (dag 18).
En ik ben nu 11 weken zwanger dus die testen hebben mij heel goed geholpen.
Veel succes verder.
groetjes
monique

Nee hoor, ik was ook niet gelijk zwanger
duurde ook een paar maanden, ook ik was gefrustreerd dat het niet gelijk wilde maar nu kan ik wel zeggen, heb geduld het komt echt vanzelf, o ja nog wat, ik heb me laten vertellen dat vitamine E en zink een gunstig effect hebben op de vrouwelijke organen en ik heb dat toen ook geprobeerd, toeval of niet, 3 maanden later was ik zwanger.
Het zijn vitaminen en kan dus geen kwaad,het is te proberen.
Veel sterkte.

Hoi,
Ik heb gewoon enkele mensen vertelt dat we er weer voor gaan. ( 2 beste vriendinnen en mijn ouders)
Als mijn vriendin vraagt hoe het met me gaat en ik ben net bijv. ongi geworden, dan kan ik niet een klets praatje houden, van alles goed, bla bla bla. Dit helpt mij enorm, eerlijk zijn en me lekker kunnen uiten. Want tja, het is gewoon momenteel heel belangrijk toch ? Ik kan er dan ook niet omheen draaien.
Van te voren nooit gedacht dat ik dat zou doen, want geheim houden en hen ooit verassen leek mij geweldig, maar werkt voor mij niet.
Dus misschien ook iets voor jouw, een goede vriendin oid uitzoeken waar je af en toe je hart kan lucnten.
Veel succes hoor, gr Tanja

Terug
Bovenaan