hoi

A

Anoniem

Guest
hallo allemaal,
daar ben ik ook weer eens een keer na een hele lange tijd ben ik niet hier geweest en heb ik veel meegemaakt heb ondertussen kijkoperatie gehad in baarmoeder eileiders eierstokken dat was gelukkig goed en de bloeduitslagen ook allemaal en sperma van mijn vriend ook maar toch is het nog niet gelukt maar de gyn zei dat het nu wel ging lukken dus dat geeft weer vertrouwen.
maar nu heb ik ff vraag ik heb afgelopen 2 maanden vrijwel zeker mijn ei gevoeld op dag 14\15 dankzij clomid,ik zit nu op dag 10 van cyclus wanneer kunnen we het beste vrijen om een eisprong niet te missen????
ik hoop dat iemand het weet .
alvast bedankt .
gr mutske

HOI MUTSKE
Je moet 2 of 3 dagen voor je eiersprong flink klussen, want je bent dan het meest vruchtbaar het zaad blijft een paar dagen nog in leven. Dan heb je kans dan het misschien lukt want als je de dag van je eiersprong vrijt dan ben je telaat want de zaad heeft een lange reis naar je eileiders.
GR NIEM

Hoi Mutske,
Het beste is vanaf vandaag om de dag te klussen. Dit is beter voor het zaad van je man.
Nou succes er maar mee

Hi Mutske,

Ook ik gebruik nu 3 maanden Clomid en ik merk ook zeker heel goed dat ik een eisprong heb.
Ik heb dezelfde vraag voorgelegt aan mijn gynacoloog. Omdat ik ook zo iets had van....wanneer kunnen we nu t beste vrijen.
Mijn ei sprong is ook rond dag 15.

Ze raadde aan: dag 11 - 13 - 15 - 17 - 19 of dag 10 - 12 - 14 - 16 - 18.

Het maakt eigenlijk niet uit als je t maar om de dag doet zei ze.

Dat je vrijt na je eisprong is ook goed, want het eitje blijft nog leven in je baarmoeder (ik dacht dat ze zei 36 uur).

Ik hoop dat je er iets aan hebt.

Wanneer is je NOD? Die van mij rond 6 december....dus onze periode breekt nu aan.

Doeg Liefs Flower

De dag voor je eisprong is je vruchtbaarste dag, maar omdat je van te voren niet precies kan zeggen wanneer je eispring hebt "moet" je om te dag "klussen", een spermacel blijft namelijk 48 uur in leven nadat het bij je binnenkomt.

Terug
Bovenaan