hoi

A

Anoniem

Guest
Hoi dames,

Ik hoor hier niet echt thuis, maar wilde toch even laten weten dat ik jullie verhalen allemaal lees, en hoe graag jullie zwanger willen worden.
Mijn zoontje theo is deze maand 1 jaar geworden.
Nou zit het zo, ik wil heel graag nog een kindje, maar mijn man dus niet, we hebben een heel goed huwelijk hoor dus begrijp me niet verkeerd, maar ooooo ik wil zo graag.
Ik kan de pil niet meer slikken omdat ik daar migraine van krijg en een spiraal wil ik niet vanwege nare ervaringen de eerste keer.
Dus we zijn  we nu op cond. overgegaan, en stiekem hoop ik dat het een keer "fout" gaat, erg ben ik he?
Mijn man wil geen 2de omdat hij theo dan lekker veel aandacht kan geven, maar ik vind het juist leuker voor hem als ie een broertje of zusje krijgt waar hij lekker mee kan spelen, mijn man werkt full-time en ik part-time, we verdienen in princiepe genoeg, maar mijn man is nogal zuinig, haha.
Ik hoop dat jullie dit geen raar verhaal vinden mar ik wilde het gewoon even kwijt.
Kent iemand hier het probleem?
En hoe heb je hem dan overgehaald?
Ik denk dat ie het stiekem ook wel wil, maar dat ie nog twijfelt.

groetjes monique

hallo meis

het is heel heel normaal zoals jij erover denkt.

ik heb dat ook gehad toen mijn vriend nog niet wou en ik wel.

mannenn kunnen over een kind heel moeilijk denken ze zijn er nooit aan toe

ik vind het heel erg moeilijk om je een tip te geven maar leg hem
gewoon de voordelen en de nadelen voor en praat er afentoe over

wie weet draait ie bij. ik denk dat hij bang is voor de financiele kant en zijn vrije tijd.

ik duim voor je dat ie bij draait.

heel veel sucses liefs annieka

Terug
Bovenaan