hoi

hallo iedereen,ik heb even vragen ,messchien weten jullie dat of hebben jullie dat ook meegemaakt.
ik verlies al sinds vorige week vrijdag af en toe wat bruin bloed,dan weer een dag niet dan weer een dag wel en het is alleen bij het afvegen,op dit moement verlies ik weer niks ik had vanacht steken in mijn buik gehad dus ik dacht nu wordt ik zeker bijna ongesteld maar tot nu toe nog steeds niks[ik zit op dag 28van mijn cyclus] mijn temp was vanmorgen ook nog hoog en het valt me op dat ik de laatste paar dagen heel erg veel droom in mijn slaap en gisterenavond was ik echt niet zo fit ,ik had het dehele tijd ijskoud en was wat beroert ,zou dit kunnen betekenen dat ik zwanger kan zijn?of denken jullie dat ik ongesteld wordt?ik weet het jullie kunnen dit niet weten maar ben toch benieuwd wat jullie er van denken.
en van dat bruine bloed snap ik ook niks van.
ik hoop op reactie
gr ikke
 
hoi ikke
je moet echt een test doen hoor!
hier kan niemand echt antwoord op geven.
mijn test was op mijn nod negatief. pas toen ik een week overtijd was, was de test positief. dus het kan ook nog dat je in het begin weinig hcg in je lichaam hebt.
ik wens je suc6.

gr sandy
 
ja ik weet het dat je het alleen met een test weet maar ik was gewoon benieuwd wat jullie er van denken.
en ik denk dat het nog wat te vroeg is om te testen ik zit pas op dag 28.
maar heel fijn van je reactie,bedankt
gr ikke
 
Terug
Bovenaan