hoi

hoi,ik weet het ik mag hier eigenlijk nog niet zijn want ben nog niet zwanger maar ik heb toch een vraagje en hoop dat iemand van jullie er ervaring meer hebben,nou daar komt het dan:ik ben vanaf vorige week maandag [dag 13 van cyclus]begonnen met ovulatietesten van cleurblue ,het streepje werd steeds donkerder en gisteren zag je weinig verschil je moest echt goed kijken welk streepje het donkerst was,maar het teststreepje was messchien ietsje pietsje lichter dan referentiestreepje,dus of mijn ei eraan komt weet ik niet???
mijn cleurbluetesten waren op en ik had er nog 1 van kruitvat liggen dus dacht zal die eens proberen,maar die had ik verkeert uitgevoerd dus weet ik het niet ,mijn temp was vanmorgen ook nog laag.ik zit nu op dag 20 ,wat denken jullie zou ik nog een eisprong kunnen krijgen of is het daar te laat voor?afgelopen keren heb ik cyclus gehad rond de 30 en de laatste keer 33.
ik hoop dat jullie er iets van weten.
alvast bedankt,en sorry dat ik jullie hier mee lastig val.
gr mutske
p.s proficiat allemaal met jullie zwangerschap.
 
hoi mutske
tuurlijk mag je vragen stellen. maar je vraag is zo specifiek en ingewikkeld tegelijk... ik weet t ook niet hoor!

wacht nog een weekje met een nieuwe test en maak jezelf in de tussentijd niet gek??

karin
 
Als ik heel eerlijk ben: vrij gewoon als je daar zin in hebt, dat gehannes met die testen werkt vast niet mee. En is het nou zo erg als je een keer vrijt zonder dat je je ei hebt? Begrijp me niet verkeerd, ik ben een van de gelukkigen die zwanger is geworden zonder dat ik uberhaupt wist hoe mijn cyclus in elkaar zit en als je moeite hebt met zwanger worden is dat heel vervelend, maar maak er een te groot punt van. de meesten worden zwanger als ze op vakantie zijn of aan het verbouwen zijn, oftewel, als ze iets anders aan hun hoofd hebben dan hun ei sprong. succes!
 
bedankt voor de reacties en jetske we vrijen niet alleen als ik denk dat mijn ei eraan komt maar we vrijen ook zo wel,dat blijft altijd lekker ha ha ha ha.
gr mutske
 
Terug
Bovenaan