hoi

hoi ik heb even vraagje,hebben jullie ervaring over de zwangerschapstest van kruitvat?ik zit nu op dag 36 en ben nog steeds niet ongesteld geworden,laatste keer had ik cyclus van 33 dagen en daarvoor telkens rond 30,nu hebben we net om 23.00 test gedaan van kruitvat maar je zag niet echt veel,mijn vriend hield hen in felle lamp en als je dan heeel goed keek zag je heel vaag streepje maar je moest echt goed kijken voor je het zag.
wat zou ik nu doen ,andere test kopen?ander merk?wat voor merk?of naar huisarts gaan?en wat doen die voor test?bloedtest of wat?
ik hoop op reactie,alvast bedankt
gr mutske
 
Hoi, ik ben van het decemberforum dus al 25 weken zwanger! Als het hele vage streepje in het venster staat van dat je zwanger bent, dan ben je zwanger! Hoe vaag het streepje ook is, als je niet helemaal zeker bent, zou ik een paar dagen wachten, omdat je waarschijnlijk pas echt net zwanger bent en het dan nog een keer proberen! Of je gaat naar de huisarts en die doet dan een test voor je!!!
Ik duim voor je, liefs Karina
 
De test die de huisarts doet is overigens ook een urinetest, die evenals de test van het kruitvat zwangerschapshormoon in je urine meet.

In het begin van de zwangerschap kan het zijn dat de hoeveelheid hormoon nog wat aan de lage kant is, en dat zo'n test dus wat vaag uitvalt.
Maar: en streepje is een streepje, en zonder zwangerschapshormoon ontstaat dat streepje niet.
Bij twijfel kun je de test over een paar dagen nog eens herhalen (evt door de huisarts, maar in principe is thuis testen net zo goed), vaak heb je dan meer hormonen in je urine en is de test duidelijker.

N.
 
Ja, ik had met een test van kruidvat een negatief resultaat, heb toen een test van clearblue gehaald, en die was absoluut positief!
Misschien is die test gewoon niet gevoelig genoeg.
 
He mutske hoe klein het streepje ok is als ie er staat ben je zwanger ik had ok 1 van kruidvat was negatief toen ging ik naar de DA en die was duidelijk wel zwanger,als ik jou was kocht ik nog een test een andere veel succces heel veel liefs een meisje dat 9wkn zwanger is
 
Ik heb er destijds binnen twee uur tijd twee gedaan, eerst die van kruidvat en daarna een clear blue gehaald. Ze waren allebei vaag, maar ik ben inmiddels wel al 36 weken en 3 dagen zwanger. Dus ja, probeer vandaag of morgen nog een keertje. Maar eigenlijk is een vaag streepje ook een streepje. Ik kan me wel voorstellen dat je het wat meer ' zwart op wit' wilt hebben.

groetjes, Jane 36+3
 
Hai, ik ben zelf bijna 6 weken zwanger en heb mijn test gedaan met het huismerk van de Etos. Deze was goed af te lezen. Verder kan ik me alleen maar aansluiten bij de andere reacties en dus gewoon over een paar dagen of dag nog eens proberen met een andere test.
Succes.
 
Terug
Bovenaan