hoi

hoi allemaal,degene die zwanger zijn proficiat!!!!!!.
ik had even vraagje:ik zit nu op dag 39 en ben nog steeds niet ongesteld geworden,ik heb op dag 35 avonds test van kruitvat gedaan maar was negatief en de dag erna smiddags 1 van clearblue gedaan maar ook negatief,de laatste keer had ik een cyclus van 30 dagen en daarvoor telkens rond de 30.kan het zijn dat ik te vroeg heb getest ?of moest de uitslag al positief zijn?
hebben jullie dat ooit meegemaakt dat de testen eerst negatief waren en daarna toch positief?
ik heb verder niet veel verschijnselen ,alleen rommelt mijn buik af en toe en heb ik sinds paar weken wat kleine steekjes in buik en ik moet vaak plassen.
ik hoop op reactie,alvast bedankt
gr mutske
 
Hoi,
Ik kom al een tijdje op dit forum en heb al meerdere berichtjes gelezen van vrouwen die ook niet meteen positief testten. Mijn vriendin had laatst hetzelfde. Zij testte ook pas positief bij 6 weken zwangerschap. dus wacht nog even af. Het feit dat je niet ongesteld bent geworden is meestal een goed teken. Succes!
 
Hoi,

Als je weet hoe normaal je temperatuur is dan kan het nut hebben nu je temperatuur te meten.
Als deze 0,4 á 1,5 hoger is dan normaal dan zit er nog geen ongesteldheid aan te komen. Als je ongi wordt dan daalt je temp.

Succes!
 
Terug
Bovenaan