hoi

hoi allemaal zijn er hier vrouwen die heel klein beetje bruin bloed verloren toen ze zwanger waren rond de 4 weken?en niet elke dag maar af en toe een keer want dat heb ik namelijk.
gr mutske
 
Zelf heb ik dit niet gehad. Maar ik weet wel uit mijn eerste zwangerschap dat mijn collega die evenver was dit ook had.
Zij heeft toen contact opgenomen met de huisarts (was wel verder dan dat jij nu bent)en mocht iets vroeger dan gebruikelijk een echo laten maken. Er was gelukkig niets aan de hand, het was waarschijnlijk oud menstruatiebloed was er nog zat.

Ik neem aan dat je al een test gedaan hebt, omdat je 4 weken zwanger schrijft? Zelf zou ik het afwachten en anders voor je eigen zekerheid van het weekend of volgende week nog eens een test doen. En je kan natuurlijk ook altijd naar je huisarts gaan.

Succes,
groetjes Mosy
 
hoi

zelf heb ik dit ook niet gehad. maar zoals ik vaker lees hier op dit forum hebben heel veel vrouwen dit wel. tja iedereen zit toch anders in elkaar. en je kan nooit zeggen of het goed gaat of niet.
ik hoop voor je dat het allemaal goed zit. anders moet je echt ff je vk of gyn. bellen.

groetjes sandy
 
Hoi meisie

Wat ik begrepen heb bij een jonge zwagerschap dat het wel vaker voor komt bloedverlies in de eerste 6 weken alleen als het heftig word moet je even melden bij je VK probeer te ontspannen aan stress heeft je baby nix ok
geniet lekker van je zwangerschap hou het wel in de gaten. ik zal me niet te veel zorgen maken ok veel vrouwen hebben hier last van
liefs tamara
 
Hoi,
Ik heb het ook gehad, maar een paar keer per dag een veegje. Daarna hele erge steken en twee dagen later een miskraam. Ik zou het dus wel in de gaten houden, maar zo lang je geen onwijze steken hebt wil het nog niks zeggen hoor!! En als je onzeker bent toch gewoon even de vk bellen of de ha.
Groetjes,
Machteld
 
Hoi Muske,

Nou, mijn ongi is net komen aanzetten. Ga ik vanuit tenminste. Heb het net met tampon geprobeerd en zat beetje bloed aan. Mijn NOD was vandaag, dus ik ga op naar de volgende ronde. Voor jou heel veel succes.

Liefs Patricia
 
Terug
Bovenaan