hoi..

Hoi allemaal,
Ik heb lang niets meer van me laten horen. Vinden jullie ook niet dat het erg snel gaat;weet nog dart ik in september de test deed en nu alweer 5maanden zwanger!!!maaaaaar..;

Als eerste de beste wensen voor iedereen;veel geluk en gezondheid in 2005!!

Ik heb eindelijk donderdagavond pretecho...kan aan niks anders denken.Hoop dat alles goed is met de baby, dat ie helemaal gezond is...Ik ben nu 20weken en 4dagen zwanger,maar voel nog steeds bijna niets,soms een beetje luchtbelletjes,maar geen duidelijk gevoel.Mijn placenta ligt aan de voorkant,dus het kan hier aan liggen..wie voelt de baby ook nog steeds niet,ik maak me soms zorgen,want moet pas 21jan. pas weer naar de VK(om de 5weken)....maa bij de pretecho zal ik ook wel duidelijkheid krijgen(hoop ik).

verder gaat het goed met me,heb nog lekker kerstvakantie;ander voordeel van het onderwijs..:)

groetjes,
rammetje
 
Het is normaal dat je de baby nog niet zo duidelijk voelt omdat de placenta aan de voorkant zit. Maak je niet te veel zorgen. Vertel anders de verloskundige waar je je zorgen over maakt, zij kan je geruststellen beter dan dit forum denk ik.
 
Hoi, tijdens mijn tweede zwangerschap lag mijn kindje met zijn voetjes naar mijn ruggewervel, daardoor kon ik hem niet voelen maar was er niets aan de hand.

groetjes
 
Terug
Bovenaan