Hoi

Hoi meiden,
Ben ik weer. Ik had net een heel verhaal getypt maar er was een fout in de pagina dus ik moet opnieuw beginnen.

Het was een turbulente week voor ons na het nieuws van dinsdag. Morgen hebben we een voorgesprek voor de kijkoperatie omdat de gyn. vermoed dat mijn eileiders verkleefd zijn. Het begint nu toch steeds meer tot ons door te dringen dat het misschien voor ons echt niet is weggelegd.
Mijn man wil heel graag met me mee morgen maar hij kan geen kant op vanwegen vreselijke rugpijn. (de dokter denkt waarschijnlijk toch een hernia na een paar maanden aansukkelen).
Hij wil proberen om dmv extra morfinetabletten toch even mee te kunnen heen en weer het ziekenhuis. Mijn moeder staat gelukkig standby voor de zekerheid.
We zijn benieuwd naar 'hoe nu verder'....
We proberen in ieder geval de moed erin te houden. Ik ben wel mega aangekomen door alle stress. Weet er iemand nog een dieet wat een beetje te doen is en waarmee ik een paar kilootjes kwijt kan raken? Alle tips zijn welkom. Het moet wel een beetje gezond zijn want ik moet mijn lichaam zo gezond mogelijk houden nu natuurlijk.

Liefs Inge

Hoi Inge,

Ik hoop dat na de operatie alle obstakles voor jullie uit de weg geruimd zijn. Mogen wij hier ook een keer gelukkig worden????

Ook ik ben door dit alles aangekomen krijg steeds van die vreetbuien. Ik ben nu ongeveer 79 kilo en ben 1.70. Dus er moet minimaal 5 kilo af. Ik ga dit doen door weer te gaan sporten (heb 2 maanden niet gedaan). Niet meer snoepen (moeilijk!!) en meer water drinken. Hopelijk werkt het!

misschien is dit ook iets voor jou? Als je ben hersteld van de kijkop. naturrlijk.

Veel sterkte dan!!

Liefs Claudy

Hoi,
Die kijkoperatie geeft alleen een beeld van de ernst van de situatie helaas. Als het inderdaad verkleefd is gaan we meteen door voor IVF. Ben benieuwd...
Ik ben 82 kilo en 1.76. TE ZWAAR dus!
Zucht....ik weet het. Ik sport als ik het op kan brengen 2 x per week en ik weet ook als ik veel drink en niet snoep ik wel een paar kilo kwijtraak maar dat is nou net het probleem. Ik grijp weer zo snel naar iets fouts. Bij mij is het meestal alles of niets. Streng aan de lijn of niet aan de lijn. Alleen niet snoepen vind ik zoooo moeilijk.
Ik ga het morgen wel weer proberen. Zullen we het anders samen doen??? Dan moeten we wel toch?? Kunnen we elkaar een beetje stimuleren dmv het forum!!
Liefs Inge

Hoi Inge, ik wil je even veel succes wensen morgen. Ik hoop dat je man in de gelegheid is om even mee te gaan. Is toch prettig nietwaar.

Ik hoop dat je na de kijkoperatie goed nieuws krijgt.....!

Liefs Molly.

Hoi Inge,

ik heb een keer in een tijdschrift gelezen over je BMI (body mass index). Dit getal zegt iets over je gewicht: valt het binnen de gezonde grenzen. Het getal moet tussen de 20 en 25 zitten. Je berekent het door je gewicht te delen door je lengte in het kwadraat. Bij jou is het momenteel:
82/3.0976 = 26.5 Je zit dus net boven de bovengrens. Dus moet je eigenlijk tussen de 62 en 77 kilo wegen. Er moet dus maar een beetje vanaf. Gelukkig je hoeft niet streng aan de dieet hihhi.

Ik mag tussen de 58 en 72 kilo wegen. Dus wil ik er 8 kilo af.

goed idee om dit saampies te doen. Hebben we een stok achter de deur. hihhihi. Ik begin vanaf morgen. Heb net alle snoep in huis op omdat ik net ongi geweest ben. Dus ik ga proberen niets meer in huis te halen, alleen als het verantwoord is.

Dit gaat wel moeilijk worden he?? Als ik eenmaal begin ga ik door tot de zak leeg is....... Dus zitten we in hetzelfde schuitje. Ik doe aan poweryoga, fitness en bodypump. Bij de nieuwe sportschool wil ik er ook bij gaan spinnen en powerplaten. Dat spinnen is trouwens erg goed wordt je lekker strak van en je buikje verdwijnt als je die hebt. Ik wel.

Ik ben trouwens over anderhalve week op vakantie maar we kunnen toch wel een start maken! Misschien is dat afvallen wel de ideale afleider voor ons. heb je denk ik wel nodig als je aan de IVF moet.

Ik hoor het wel van je!

Veel liefs Claudy.

P.S.:
Als je wilt mailen mag dat ook weet niet of de meiden hier het zo op prijs stellen om onze prestaties te lezen? Maar eigenlijk maakt het niets uit. Voor het geval je wilt mijn email is:

c_oliveiradossantos@hotmail.com

Hee Inge,

Ik kopieer tegenwoordig ook m ´n tekst even voor de zekerheid, had nl. ook al problems hiermee!

Morgen is dus een erg belangrijk voorgesprek...spannend meid. Ik kan me voorstellen dat je man er ook graag bij wil zijn, wel ´n kanjer hoor als ie het trekt ondanks die helse pijn!
Geef de moed niet op hoor, de wonderen zijn de wereld nog steeds niet uit!
Het is afwachten wat er uit de kijkoperatie naar voren komt, hopelijk zijn er geen wachtlijsten en pakt het allemaal positiever uit dan je nu denkt...

Heel veel suc6 morgen, zal voor je duimen!

Liefs, Suus

Hoi Inge, het zit jullie niet mee zeg. Dat ze die kijkoperatie doen wil toch wel zeggen dat ze niet precies weten wat er aan de hand is. ik heb er ook 1 gehad en dan moet je toch proberen maar van het beste uit te gaan tot je precies weet wat er aan de hand is. ik weet t ; makkelijker gezegd dan gedaan...
ik vind t trouwens ook heel moeilijk om weer een beetje gemotiveerd te worden voor sporten en dat soort dingen. moet er ook echt weer ns aan gaan geloven...dat snoepen is ook heel verslavend he? bij mij werkt t meestal goed als ik langzaam een beetje minder probeer te snoepen, dus niet heel radicaal, dan ga ik na een tijdje toch weer los en met langzaamaan (dus af en toe gewoon lekker chips bij de tv en een lekker ijsje ofzo) dan merk ik dat de gewenning gewoon afneemt. met een beetje sporten er bij en niet te veel boterhammetjes bij de lunch eet je in ieder geval gezond. da's wel t belangrijkste, ook als je zwanger wilt worden!!!! ik vind t wel fijn dat iedereen hier zo stimulerend is met sporten en gezond eten; hopelijk lukt t dan echt!
doe t rustig aan en neem na de kijkoperatie ook even wat tijd (ik heb erna 1 dag in bed gelegen en zat toen weer op kantoor, een paar dagen later was ik mega-verkouden, weerstand waarschijnlijk minimaal, niet zo slim!) weet je al wanneer t is?
ik wens je alvast t allerbeste!
oh ja: ik had nadrukkelijk afgesproken dat m'n vriend er bij kon zijn als ik de uitslag kreeg, dat is toen door haast van de gyno niet helemaal goed gelukt maar ik had t veeeeeel fijner gevonden! misschien goed om aan te denken. en hopelijk is je man snel weer wat beter. hou je taai he?
lis

Terug
Bovenaan