Hoi

Hoi meiden,nou zeg,ik kijk ff 2 dagen niet en er zijn alweer zoveel berichten erbij!
Suus nog bedankt voor je berichtje,kan hem nu eigenlijk ff niet zo gauw meer vinden.

Ik moet as woensdag weer eens naar de gyn,wat ik nog moet doen of vragen weet ik niet,de volgende stap zal toch KI zijn denk ik,maar nu moet ik ook mijn jaarlijkse uitstrijkje laten doen en vroeg ik me af of dat nu schadelijk kan zijn als je nog maar net zwanger zou zijn?Weet iemand dit???

Moi jij hebt nu Clomid,is dat omdat je geen eisprong hebt en hoe zijn zij daar achter gekomen,was je wel dan maandelijks ongi?Sorry voor de vele vragen hoor maar lijd soms gewoon aan geheugenverlies,zal wel door die hormonen komen hahaha.(en de vakantie)

Oja ik heb ook die nare berichten gemist waarover wordt geschreven maar ben het eens met Ruby,laat dat zielige figuur en reageer er niet op,compleet negeren die hap!Te triest voor woorden...

Succes meiden
Liefs
Snoopy

hoi snoopy,
ik was laatst bij de gyn en toen ging hij ook een uitstrijkje maken toen mn ei net gesprongen was en toen heb ik dat ook gevraagd en hij zei dat t geen kwaad kon. maar voor de zekerheid wel zelf vragen hoor! anders ga je toch gewoon weer weg?! dan heb je ook een fijner gevoel als je t zelf hebt gehoord! succes!

Hee Snoopy,

Ik zou het ook gewoon vragen aan je gyn., hij/zij weet dat het beste.

Spannend morgen! Trek die witjas flink aan zn witjas hoor! Assertiviteit is geboden! Hopelijk krijg je gauw meer te weten en mag je op voor KI, meid.

Suc6 morgen!
Suus

Terug
Bovenaan