hoi

Hoi hoi,nou over 2 uurtjes zit ik weer bij de gyn,nog bedankt voor je woorden SUUS ennne wat jij later schreef heb ik ook zo vaak hoor,zeker dat verplichte gedoe in bed,niks aan,heb het pas deze maand een beetje van me af kunnen schuiven en na 2 weken niks was gelukkig de spontaniteit er weer!
Meid kop op he,doe het ff rustig aan,ik weet precies hoe je je voelt,soms zie je het gewoon ff niet meer zitten,echt depri word je daar af en toe van,probeer een beetje te genieten van het lekkere weer en ik weet zeker dat het gaat lukken!

Ik ben dus erg benieuwd wat de gyn nog heeft te vertellen,als ik dan erna met mijn dikke reet(valt wel mee)van het strand af kom laat ik jullie weten wat voor nieuws er is(of niet)
Succes iedereen
Liefs
Snoopy

Hee Snoopy,

Thanks voor je peptalk!
Al lekker bruin geworden?

Hoe was het bij je gyn.? Hoe ver ben je precies en wat is je medische (?) achtergrond precies ook weer?

Laat effe horen!
groetjes, Suus

hoi snoopy,
nou eigenlijk idem als suus. we horen t vast nog wel. wat aso trouwens lekker op t strand gaan zitten! t is bij mij op mn werk heel druk dus dat strand moet tot t weekend wachten...jammer hoor.
groetjes lis
ps: als je morgen weer gaat: veel plezier!

Terug
Bovenaan