hoi daar ben ik weer ,zoals jullie mijn berichtje hebben gelezen over die vraag van die rare schommelende temperatuur,wil ik daar nog even op terug komen want ik weet echt niet wat ik er van moet denken,vanmorgen was mijn temp weer 36.4 dus weer hoger als gisteren en zo blijft het maar schommelen,volgens de clear-blue ovulatietest heb ik wel eisprong gehad maar is wel raar die temp dan he of niet?
ik heb verder nu nergens last van ,helemaal geen ongesteldheidsgevoel,het enige wat ik heb zijn wat pukkels in mijn gezicht en vaak moeten plassen.
ik zit nu op dag 32 bijna 33,mijn vorige cyclus was 33 dagen en daarvoor telkens rond de 30.ik weet het jullie kunnen het niet weten maar denken jullie dat er toch nog een kansje is dat het raak is?
ik hoop weer op reactie alvast bedankt gr mutske
ik heb verder nu nergens last van ,helemaal geen ongesteldheidsgevoel,het enige wat ik heb zijn wat pukkels in mijn gezicht en vaak moeten plassen.
ik zit nu op dag 32 bijna 33,mijn vorige cyclus was 33 dagen en daarvoor telkens rond de 30.ik weet het jullie kunnen het niet weten maar denken jullie dat er toch nog een kansje is dat het raak is?
ik hoop weer op reactie alvast bedankt gr mutske