hoi

hoi allemaal,
we zijn nu al vanaf jan bezig met zwanger worden,maar het wil nog niet lukken.
de laatste maanden had ik ongeveer telkens cyclus van 30 dagen ,afgelopen 2 maanden was hij 1 keer 33 en nu zit ik op dag 37 en nog steeds niet ongesteld ik heb al 2 keer test gedaan maar die waren negatief,nu ben ik gisteren naar dokter geweest en die stuurde me gelijk door naar ziekenhuis,normaal na een jaar maar omdat mijn cyclus nog steeds niet in orde is en omdat ik heel weinig vloei maar anderhalve dag en met de pil 5 dagen,en omdat ik 2 keer ovulatietest had gedaan en beide negatief leek het hem wel verstandig om naar gyneacoloog te gaan.
maar nu is de vraag:wat doen ze de eerste keer?
en kun je daar best alleen heen?of kun je beter iemand meenemen?
ik hoop op reactie,alvast bedankt
gr mutske

Hoi!
Ik kan je weinig vertellen over het eerste bezoek omdat wij er kwamen omdat we geen kinderen konden krijgen en niet omdat mijn cyclus niet in orde is. De onderzoeken zullen dan ook niet gelijk zijn denk ik.
Succes!
Inge

hoi mutske,
lijkt mij verstandig om smaen met je partner te gaan. Aangezien mijhuisarts mij ook vertelde dat bij een doorverwijzing naar het ziekenhuis de vrouw wordt na gekeken maar dat er ook gelijktijdig naar de man wordt gekeken. En daar los van is het natuurlijk ook wel prettig om wat emotionel steun te hebben, ja toch, je staat er niet alleen voor. Wat ze precies doen weet ik niet (woensdag moeten wij), maar wat ik begreep van mijn ha is dat er met behulp van een inwendige echo wordt gekeken of er eitjes aanwezig zijn, eisprong etc. na woensdag kan ik meer vertellen, maar misschien is het ook verschillende per ziekenhuis. Wanneer heb jij de afspraak??
liefs simone

Terug
Bovenaan