hoi

hallo vandaag voor de 3de keer naar gyn. geweest ,en joepie er was een hele grote ei te zien dus gyn. verwacht woensdag\donderdag mijn eisprong we moeten nu morgenavond of woensdagochtend gemeenschap hebben en dan moet ik woensdag middag terug en dan gaan ze kijken hoe het met de sperma en ei loopt.
weet iemand van jullie hoe ze dat onderzoek doen?en kom je dan meteen te weten of er een bevruchting ofzo plaatsvindt?
vast bedankt voor de reacties.
gr mutske

Hoi Mutske,

Zo'n onderzoek is niets engs. Ze nemen met een spuitje wat baarmoederslijm weg, en kijken ze hoe je baarmoedermond eruit ziet en maken een inwendige echo om te kijken of je ei al gesprongen is of niet. Dan bekijken ze dat slijm onder de microscoop om te kijken of ze zaadjes zien zwemmen. Je moet vragen of je zelf ook even mag kijken als ze wat zien. Is leuk mocht ik ook , zie je al die kikkervisjes zwemmen. Nee mutske helaas weet je niet meteen of er een bevruchting plaatvindt, daarvoor zul je je ongi af moeten wachten.

Succes ermee.

Liefs Molly.

Precies, bovenstaande wilde ik ook zeggen, het onderzoek is niet zo erg, inwendige echo en een uitstrijkje, een kijkje door de microscoop (of er wel zaadcellen bij je binnen zijn)
En verder is het afwachten, ze kunnen nog niets zeggen, dat zie je pas bij je NOD!

Cynthia

Hoi Mutske,

Deze meiden hebben gelijk, je moet geduld hebben tot je nod.... erg heh dat wachten.... Ik heb er ook heel veel moeite mee....

Succes woensdag.... ennehhh klusze!!!

Liefs Lill

Terug
Bovenaan