hoi allemaal ik had even aantal vraagjes:ikben gisteren voor de 4de keer bij gyn. geweest om te laten kijken of mijn eisprong is geweest maar toen had ik hem nog niet gehad[dat was smorgens]en dat kan ook wel kloppen want mijn temp was smorgens 36.5 maar toen ik vanmorgen tempten was ie 36.9 en ik had gistern wel af en toe kleine steekjes en toen mijn vriend gistren in me kwam toen voelde ik mijn eierstok wat voor gevoel is moeilijk uit te leggen,doet niet pijn liijkt beetje op ongesteldheidskrampjes dus ik denk dat ik gistern of vanacht mijn eisprong heb gehad denken jullie niet?
nu hebben we dinsdagavond,woensdagochtend en gisteren geklust dat is toch goed dan he?
maar gisteren hebben we he staand gedaan mijn vrien kwam van achter in me klaar en gaf wat stootjes na[sorry]ik ben daarna meteen met mijn billen omhoog gaan liggen zou het wat uitmaken welk standje je doet?of kun je hierdoor ook goed zwanger van worden?
nou ik hoop op reacties alvast bedankt.
en iedereen succes met zwanger worden of zijn.
gr mutske
nu hebben we dinsdagavond,woensdagochtend en gisteren geklust dat is toch goed dan he?
maar gisteren hebben we he staand gedaan mijn vrien kwam van achter in me klaar en gaf wat stootjes na[sorry]ik ben daarna meteen met mijn billen omhoog gaan liggen zou het wat uitmaken welk standje je doet?of kun je hierdoor ook goed zwanger van worden?
nou ik hoop op reacties alvast bedankt.
en iedereen succes met zwanger worden of zijn.
gr mutske