hoi!

bedankt voor jullie reacties! vijandig slijm dus...mooi is dat! Nic, er was echt geen enkele zaadcel te zien; actief of bewegingloos, voor gyn was dit ook niet verklaarbaar zei ze.... maf he..Wen, ze hebben geen slijm weggenomen, volgende stap is zaad vriend nog eens te testen (ben nu heel benieuwd, was nl. vorige keer geen goed maar goed genoeg zaad en voornamelijk heel erg veel zaadjes, hij trots natuurlijk ha ha) en dadelijk voor derde keer samenlevingstest op dag 10, en misschien ander standje dat de zaadjes wel hun weg vinden?grapje..
Kyra,stomme vraag misschien, wat is het verschil tussen IUI en KI? ben nog niet zo heel bekend in het-wil-niet-lukken-land. Verder erg veel sterkte meid met jullie verlies, dat lijkt mij echt mega-verschrikkelijk...
zijn jullie ook regelmatig zo boos, teleurgesteld, verdrietig en alles bij elkaar omdat het bij een ander wel snel lukt? (je hoort zo vaak succes-verhalen, in 1xraak, %%$$##aaaarchhh) en vragende oma's en opa's in spe die het wel tijd vinden worden? wij zijn er niet helemaal open over hoor,dat we al een tijdje bezig zijn,alleen mijn ouders weten alles, kan er niets aan doen maar vertel het niet graag. vind het fijn ff te kletsen, groetjes lois

Nou, balen zeg, dat je vijandig slijm hebt. Enne, K.I is kunstmatige inseminatie, daar valt iui ook onder. Bij iui spijten ze het zaad van je partner hoog in de baarmoeder, dan hoeven ze eerst niet zelfstandig door dat vijandige slijm.

Ik wens je heel veel succes met alles

Gr. Wen.

Terug
Bovenaan