Hoi.

Hallo allemaal
Ik heb al eens eerder een poging gedaan om me voor te stellen maar dat werd toen niet verwerkt en;weg bericht..
Ik ben A. en kom (al even geleden) van het 'verlies en verdriet'forum. Ik heb een zoontje van twee jaar en heb inmiddels twee miskramen gehad binnen een half jaar. Behoorlijk balen dus. Ik heb nu alleen niet zoveel zin in al die heisa van het temperaturen maar lees toch dat veel mensen dat doen. Volgens mij heb ik vorige week mijn eisprong gevoeld dus hoop dat het deze keer raak is maar het wachten duurt zo lang; is het echt zo dat je met bepaalde tests van baby brabbel twee dagen voor je nod kunt testen? en weet iemand of de romed testen goed zijn?
Iedereen heel veel succes gewenst. Ik ga lekker naar mijn bed (moest v.o. al vroeg werken)en ga even kijken of de voetbalwedstrijd al afgelopen is.
Groetjes,A.

Hoi A,

Zelf ben ik ook niet zo gek van dat temperaturen maar ik gebruik momenteel wel een andere ovulatietest omdat ik mijn eisprong echt niet wil missen. Nu gebruik ik de ovulatietest van Clear Blue. Dit werkt net als een zwangerschapstest alleen meet deze nu of je je eisprong hebt. Rond de tijd dat je denkt je eisprong te hebben dan kun je gaan testen.
Ook gebruiken veel vrouwen de Maybe Baby test (deze heb ik nu ook besteld omdat ik er veel succes verhalen over heb gelezen). Dit werkt met speeksel.
Ik hoop voor je dat het deze maand raak was! (wat lekker dat je je eisprong voelt!).

Succes!!

groetjes Frederique

Hoi Frederique,
leuk dat je reageerde. Ik heb de baby boomer in huis die werkt ook met speeksel maar ik kan er niks uit wijs worden, ik kan nooit de varenstruktuur ontdekken die je moet hebben als je ovuleert maar ik heb het niet altijd op het zelfde moment van de dag gedaan, misschien dat het daar aan ligt. Laat je weten of jou test wel werkt?
Ik heb nu telkens wat steekjes in mijn onderbuik en een zeurderig gevoel. Ik kan mij herinneren dat ik dat ook had toen ik zwanger was van mijn zoontje......spannend dus!!!
Succes, groetjes, A.

Terug
Bovenaan