Hoi

Hallo,
Ik ben vorige week donderdag dan uiteindelijk toch gecurateerd. Heb 2 weken lang afscheiding gehad, maar verloor verder geen bloed. Kon het echt niet aan om nog langer op de miskraam te moeten wachten. Alles is goed gegaan, heb niet veel bloedverlies gehad en ook nu is het vloeien al vrijwel helemaal gestopt.
Ben nog wel vreselijk moe en kan niet veel drukte om me heen verdragen. Zal wel van de narcose komen. Mijn bloeddruk bleef namelijk erg laag en moest dus wel iets langer blijven dan gepland, gelukkig mocht ik wel gewoon 's avonds naar huis, maar daar heb ik expliciet om moeten vragen.
Ik kreeg ook nog een anti-D injectie, omdat ik een negatieve bloedgroep heb. Heeft een van jullie dat ook?
Over 1,5 week heb ik weer een controle.
Dan is dit hoofdstuk eindelijk volledig afgesloten.
Voor iedereen hier, veel sterkte en alle zwangeren, van harte!!

Allereerst veel sterkte met het verwerken van je miskraam. Ik heb geen ervaring met de anti-D injectie, maar ik weet wel dat je het nodig hebt, als je een negatieve bloedgroep hebt. Als je geen injectie krijgt, dan is de kans heel erg groot dat het de volgende keer weer fout gaat. Ik weet niet precies waarom, maar volgens mij heeft het er mee te maken dat als je kindje een positieve bloedgroep heeft, jouw lichaam dat dan afstoot, omdat het anders is. Als je die injectie krijgt, stoot jouw lichaam het niet af. Dit is eigenlijk alles wat ik er van weet.

Ik hoop dat bij de controle alles goed is en dat je snel weer zwanger bent!! Veel geluk!!

Groetjes Cath

Hoi Nina,
(mooie naam trouwens)
Heel erg veel sterkte met het verwerken van je miskraam...het valt allemaal niet mee weet ik uit ervaring.
Kan me voorstellen dat je dit hoofdstuk wilt afsluiten..en hopelijk snel weer zwanger bent.
Liefs Esther

Terug
Bovenaan