Hoi

Hallo,

Tjonge zeg, wat een gedoe met het forum. Kan mijn berichtje van vorige week helemaal nergens meer vinden. Sorry dus, als ik op iemand heb gereageerd.....
Afijn, ik ben woensdag bij de gynaecoloog geweest. Na mijn (2e) mk op 3okt heb ik een week gevloeid. En daarna was het over. Dat bevsetigde ze nu, alles van binnen is schoon. Hoe moeilijk dit ook is, fysiek is het veel minder zwaar dan de vorige keer (curetage bij 12 weken).
Afgelopen vrijdag hebben mijn vriend en ik bloed laten prikken voor de chromosomen test. And that is it... Dat is de enige test die ze doen na 2 miskramen. We hebben besloten om eerst 3 maanden op de uitslag van de test te wachten en mijn lichaam/emoties rust te geven. (als we al niet te laat waren met dit besluit, zal wel heel toevallig zijn) Mijn nod zal wel een dezer dagen zijn (korte cyclus). Het zou fijn zijn als dit net als de vorige keer weer snel op gang komt.

De ergste schrik is wel voorbij, maar ik denk niet dat ik ooit nog van de eerst 3 maanden van een zwangerschap kan genieten.

F. ik zag dat je een fiskse dip had, vorige week, gaat het nu weer wat beter?
En El zit zo te zien in spanning, heb je al meer verschijnselen?

Iedereen een fijne dag,

Nina

Hoi Nina,
fijn om te horen dat het weer beter gaat. Ik had gereageerd op je vorige berichtje, maar ik geloof niet dat de reactie ooit is aangekomen.
Ik vond het zo knap van je dat je naar Amerika was gegaan. Na de miskraam durfse ik twee weken niet alleen de deur uit, echt erg, want dat past helemaal niet bij mij.
Ik heb mijn nod pas volgende week, maar heb al een beetje de hoop opgegeven: het lijkt helemaal niet op wat ik had toen ik zwanger was.

Ik hoop dat de komende dagen jou goed nieuws brengen: ofwel een cyclus die weer op gang is ofwel een 'ongeplande' zwangerschap!

Liefs, el.

Hoi lieve Nina,

Fijn weer wat van je te horen! Dus je moet 3 maanden wachten op de uitslag?? Wat een tijd zeg! Ik moest een maand wachten (kan a.s. donderdag weer naar de gyn. voor de uitslag) maar dat vond ik allang... maar ik vind het een hele verstandige keuze van jullie om even te wachten nu. Ik denk ook echt dat dat sowieso voor je eigen lijf ook het beste is en als jij je goed voelt, dan komt het straks met je volgende kindje ook echt wel goed.

Wat bekijken ze in zo'n chromosomenonderzoek? Heb je geen hormonenonderzoek gehad? Ik weet dat mijn moeder een groot tekort had aan mannelijke hormonen en dit leidt bijna altijd tot een miskraam. Ik ben dus wel blij dat ze mij hier ook op gaan onderzoeken. Ik zet donderdag nog wel een berichtje op het forum met de uitslag! Duim je voor me?

Ik zou het leuk vinden om contact met je te houden dus als je je eens verveelt dan weet je me te vinden op het forum. Erg veel sterkte de komende tijd (en als je er op ingesteld bent dan zijn die 3 maanden ook zo voorbij!).

X F.

Terug
Bovenaan