hoi

hoi allemaal,

ik ben karin en ik ben vrijdag 21 juli bevallen van een zoon.
Wij noemen hem Tieme. een prachtig mannetje van 3525 gram. hij eet goed hij is nu al 4120 gram.Hij is vrij rustig en huilt gelukkig niet veel. 's avonds is hij wel wakker en wil hij lekker bij je liggen. Ik vind dat niet erg want zo slaapt hij snachts goed, komt 1 keertje voor voeding en slaapt weer lekker verder. Ik feliciteer jullie allemaal met jullie nieuwe aanwinst en ik lees het allemaal wel.

groetjes karin en tieme

Hallo Allemaal,

Ik wil me ook even aansluiten. Onze dochter Laura is ook op 21 juli geboren! Ze woog 3900 gram! Ik heb een heel zware zwangerschap achter de rug, nl. 6 maanden rolstoel en hulp nodig bij alle dagdagelijkse verzorgingsdingen wegens bekkeninstabiliteit in zeer ernstige vorm. Zal nu ook nog maanden moeten revalideren. Maar we zijn zo blij dat onze Laura er nu is! Met mijn man gaan we 'treintje rijden' met zijn 3. Rolstoel en wandelwagen achter elkaar.
Het is allemaal best pittig, omdat ik fysiek nog zwak ben, maar we genieten nu eindelijk!
Laura doet het fantastisch en de borstvoeding loopt super (nu ja, eigenlijk te veel melk).
Alleen nu slaapt ze wel moeilijker dan de eerste 2 weken, toen ze nog zo heerlijk meteen na een voeding als een blok sliep. Ik vind het best zwaar, gebroken nachten en lichamelijk nog een wrakje. Mijn man moet ook nog veel bijspringen, doet alle huishoudelijke taken. Dus we zijn samen moe. Maar Laura groeit als kool en is mooi en gezond. Daar doen we het ten slotte allemaal voor.
Hoe gaat het slapen bij jullie? Het liefst is ze heel de dag bij mama en dan bij voorkeur aan de borst. Draagdoek is ook fijn.

Groetjes, mama van Laura.

het slapen gaat variabel. de ene keer gaat het beter dan de andere keer. ik wil niet gelijk bij iedere huilbui de kleine er uit halen en bij me neer leggen want tja zo leert het natuurlijk nooit goed slapen he maar we doen ons best.
verder is manlief er weinig moe van want die laat ik zo lang mogelijk liggen hij heeft nu nog vakantie he dan krijg je dat

Terug
Bovenaan