hoi

Ik wil graag alle ' nieuwe' mama's feliciteren met de nieuwe aanwinst...... Voel even iets te veel medelijden met mezelf...... Weet ook niet waaorm ik dit berichtje plaats.... Weer een slapeloze nacht.... Ben echt zo blij voor alle 'nieuwe' mama's.... Maar het voelt tegelijkertijd weer zo dubbel... In week 15 vindt de 1ste opname in Groningen in plaats... voor ons de 1ste richting enigzins overleving...   Ook best een jaloers gevoel... Maar dat klinkt weer zo raar, want ik gun iedereen het ALLER ALLER  beste...

Nou ja, voor wie dit raar klinkt, het is wel goed zo!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Meisje meisje, ik kan me jouw gevoel heel goed voorstellen. Het is ook absoluut niet niks, die onzekerheid waar jullie momenteel mee worstelen! Weet je ook al wat ze nu bij de 1ste opname gaan doen of is het alleen voor onderzoeken. Ik hoop dat er snel een oplossing komt voor jullie enorme probleem en dat jullie over een tijdje de zon weer zien schijnen. Tot die tijd, wens ik jullie enorm veel sterkte toe en als het je een keer heel hoog zit, mag je hier altijd je frustraties kwijt, dat weet je zelf ook wel. Daar zal niemand raar over doen.

Liefs Fonske x

Och lieverd toch! Ik kan me heel goed voorstellen dat je gevoel dubbel is! uberhaupt knap dat je alle happy berichten hier leest, hihihi! En je jaloerse gevoel? Lekker laten zo, is even niets mis mee hoor... Je bent er tenminste eerlijk in denk ik dan maar.
En groningen is inderdaad een stapje de goede kant op hoop ik voor jullie allemaal.
Is het nog gelukt eigenlijk met je informatie voor forums of de andere ouders? Ben vreselijk benieuwd hoe dat is afgelopen. Ik heb zo veel aan je gedacht, eerlijk gezegd...
Als je wilt mag je me toevoegen op MSN of mijn hormail gebruiken om even lekker te klagen en jezelf te zijn. of om misschien goed nieuws te delen? Kijk maar of je er behoefte aan hebt.
mariekevanvoorst@hotmail.com

Hele dikke knuffel, Marieke

Meid toch! Je hoeft geen sorry te zeggen. Ik begrijp het helemaal,allemaal begrijpen wij het helemaal. Het is heel logisch dat je die gevoelens hebt en wij zijn er voor je om die gevoelens te delen. Schaam je er dus aub niet voor!

Heel veel sterkte en als je zin hebt in aanspraak of een lekker bakje koffie, de deur staat op en voor je!

Dikke knuffel, Marieke mv Lyanne en Vince

Jeetje, heel verhaal getypt is het weg!
Het kwam erop neer dat je je gevoel niet hoeft weg te stoppen hier. Wees eerlijk en desnoods lekker jaloers, en vertel dat maar gewoon. Is niets erg. Daar hebben we best begrip voor (en zo niet dan moeten mensen het niet lezen)
Ik vind het erg knap dat je toch nog meeleeft met de blijde-mensen.
Sterkte!
Liefs Nelleke

Hé meissie,
Jij mag hier altijd je ei kwijt. Daar zijn we toch voor. Ik kan me ook wel voorstellen hoor, dat het allemaal super dubbel is. En ik denk dat niemand hier z'n gezonde kindje vanzelfsprekend vind.

Je hoeft, juist hier, je inderdaad niet anders voor te doen als je bent/voelt.

Wij zijn er hoe dan ook voor je!!

Dikke knuffel,
Evelien

Prop in m'n keel........... mens, wat maken jullie door, ongelovelijk.
Heel veel succes in Groningen, ik hoop zó dat het iets oplevert.

En dat jaloerse gevoel, pffff...... al kan ik me niet voorstellen hoe jij je moet voelen, deze emotie is natuurlijk zó menselijk en logisch. Zou toch bijna raar zijn als je het niet zou hebben: je gunt het iedereen, maar vooral toch ook jezelf.

Heel veel sterkte,
Susan

Terug
Bovenaan