Hoi

Hoi Mama's

Ik werd door een van jullie hier gewezen.

Ik zal me even voorstellen ik heet Gaby heb 2 prachtige mannen Levi van 13 sept.2007 die word zondag alweer 2 jaar wat gaat het hard en Mexx die is 4 augustus geboren.

Zelf ben ik 25 jaar en woonachtig in Soesterberg.

Liefs
Gaby

als je nog wat te vragen heb stel het gerust.

Hoi Gaby,

Gezellig dat je mee komt schrijven!! Ik ben Simone, ik ben 27 jaar, en heb een zoon van 8 en een meisje van net 2 en 10 weken zwanger van nr 3.

Haha, je bent zo te lezen van de modemerken? Wel origineel hoor.

Hoi Gaby,

Wat leuk dat je de weg naar ons gevonden hebt! Ik ben degene die jou aanspraak op mamaclub augustus 2009. Je kan hier gerust ook je vragen of verhalen over Mexx kwijt, hoor. Dat doen de meesten van ons die inmiddels een tweede kindje hebben. Is alleen maar gezellig!
Welkom op ons gezellige forum!

Groetjes Babybelle

Hoi Gaby,

Welkom op het gezelligste forum! Ik had je inderdaad gefeliciteerd op t andere forum. Je zat daar met een stelletje ongezelligen hahaha.

Ben je verder nog aan het werk of thuisblijfmoeder. En getrouwd of iets?

Ik ben Mariska 29 jaar, getrouwd met Dennis. Mama van Feline (mei 2007) en Gijs (maart 2009). Verder werk ik 3 dagen als boekhouder/administratief medewerker en manusje van alles.

groetjes Mariska

hey hallo,

Welkom hier!
Leuk dat je mee komt kletsen!
Ik ben Saskia 30jaar, mama van Jens* en Jelte (juni 2007) en werk 2,5 dag in de kinderopvang.

Groetjes Saskia.

Hai,

welkom hier!
Gefeliciteerd nog met de geboorte van je 2e zoon, gaat alles goed met je mannetjes?

Ik ben Linda, ben 29 jaar en heb een zoon Jesse van 2 jr.(19-06-07)

Gr Linda

Hoi,

Leuk dat je ook mee komt kletsen. Mijn naam is Linda en ik ben de moeder van Marissa die ook a.s. zondag 13 september 2 jaar wordt. Leuk dat onze kids even oud zijn. Hoop hier meer van je te horen

groetjes Linda

Terug
Bovenaan