Hoi

Hallo allemaal, ik ben Yvette en 7.2wk zwanger van ons derde kindje.
Onze oudste, een jongen, is 4 en we hebben een dochter van 2,5.
Ik ben sinds een week voortdurend misselijk, maar heb tegelijkertijd continu honger en weet van gekheid niet wat ik moet eten. Ik neem vooral lichtverteerbare dingen, zoals fruit en crackers. Maar ja, daardoor ook weer snel honger. Hebben jullie dat ook?
Ik kan me niet herinneren dat ik de 1e 2 keer ook zooo misselijk was. Wel wat ochtendmisselijkheid en ook als ik 's middags had geslapen, maar nu is het anders.
Maandag 1e afspraak bij de VK. Zij maken zelf echo's en zullen dus ook gelijk een echo maken voor het hartje. Dus ik ben heeeeel benieuwd.

Hoi Dietsje, Welkom en gefeliciteerd!
Ik ben ook ontzettend misselijk, bijna de hele dag door , had ik bij mijn eerste zwangerschap ook niet.
Hoop dat het na de 12 weken weg is ..
We hebben een nieuw forum voor oktober mama's opgericht waar het iets meer prive is , zou leuk zijn als je daar mee komt schrijven ...
Bij deze de link:

http://oktober2012moed.forum2go.nl/

Je moet je daar even regsitreren en dan kan je gezellig mee schrijven.

Hoi! Gefeliciteerd!

Ik ben ook super misselijk, gelukkig geen overgeven. En ik heb het juist smiddag's tot bed gaan s'avond. Bij de andere 2 zwangerschappen ook niet gehad.

Van harte gefeliciteerd. Misselijkheid is heel herkenbaar. Ik probeer elke keer kleine beetjes te eten, om het onder controle te houden.

Sterkte in ieder geval!

Terug
Bovenaan