hoi!

Ik meld me hier ook even,zat al bij het januaricluppie, want ik was er zéker van dan ik in jan. uitgerekend ben, is het uiteindelijk 26 dec. geworden. Ik ben Diana,ben 38 en zwanger van de derde.We hebben al twee meiden, één van bijna vijf, en één van vijftien maanden.Voordat de eerste er was heb ik acht miskramen gehad en waren we bijna zes jaar verder.Een reden hebben ze nooit kunnen vinden hoewel ik helemaal binnestebuiten ben gekeerd. Bij de tweede ging het van het begin tot het einde probleemloos,maar ik bleef heel erg angstig.En nu dus weer zwanger, gisteren mijn eerste afspraak gehad in het ziekenhuis,want ik wordt vanwege mijn voorgeschiedenis extra goed in de gaten gehouden.Voordeel hiervan is natuurlijk al die extra fotootjes,heb er van ieder meisje wel vijfentwintig denk ik, dus dat is wel erg leuk!Was gisteren precies negen weken dus het exta spannende gedeelte is bijna voorbij :))))
groetjes Diana

Hai Diana,

Ik had je verhaal ook al eens gezien/gelezen bij de Januari mama's maar heel leuk dat je je ook hier aan meld. Welkom bij de club en uiteraard gefeliciteerd met je zwangerschap, dat word een hele bijzondere kerst bij jullie thuis :)

Meid, wat een geschiedenis heb je.... 8 miskramen? Het is nogal wat zeg.... Wel heel leuk voor je meiden dat ze nu een broertje of zusje krijgen. Wil je t.z.t weten wat het geslacht gaat worden? Spannend allemaal he? Ook al is dit voor jou de 3de, het blijft uniek en bijzonder!

Wel een prettig idee dat je extra in de gaten wordt gehouden. Wij zelf ook, ben in verwachting van een 1-eiige tweeling (nu bijna 13 weken) via IUI na bijna 2 jaar en omdat ze samen in 1 vruchtzak zitten moet ik ook vaker op controle maar ik vind het geen straf, des te vaker mogen we even spieken en ik vind het wel een geruststellend idee.

Nou, het is een heel verhaal geworden maar nogmaals welkom en geniet van je zwangerschap.

Liefs Lynn.

Tis zeker weer spannend ,het blijft op de achtergrond meespelen.Maar die extra foto's zijn geweldig. En we willen weer weten wat het word, net als bij de andere twee, ben véél te nieuwsgierig! Gelukkig deeldt mijn vriend mijn nieuwsgierigheid,dus daar kunnen we geen onenigheid over krijgen haha. Bij de vorige twee zwangerschappen heb ik van het begin afaan geweten dat het meiden zouden zijn,op de één of andere manier kón dat gewoon niet missen.Gek genoeg heb ik nu geen enkel idee. Een klein kereltje erbij zou nu ook niet misstaan!

Gefeliciteerd en welkom bij deze drukke en gezellige club.
Wat een verhaal meid! Maar wat een wonder dan toch weer he?
Leuk een kerst kindje. Mijn zoon is van 21 dec. Vond het toen een heel gezellige tijd om de kraamtijd met de kerstdagen te hebben.
Nu ben ik 7 december uitgerekend, maar hoop eigenlijk dat het eind november gaat worden.
mijn zoon kwam ook met 38+3, dus wie weet.

Liefs, Peet

Welkom hier. 8 miskramen, dat is heftig. Ik heb zelf 6 miskramen gehad en had de moed al op gegeven. Ook bij mij niks kunnen vinden, al hebben ze bij mij het niet uitgebreid willen onderzoeken. Doordat ik voor de miskramen zonder problemen drie kids heb gekregen, gooide ze die zes keer op puur pech.

In ieder geval een hele fijne zwangerschap. En geniet er lekker van.

Welkom en gefeliciteerd met je zwangerschap. Jeetje 8 miskramen, das niet niks. Zal er behoorlijk ingehakt hebben. Fijn dat je zo vaak mag komen.
Ik ben ook onder behandeling bij de gyn ivm doodgeboren kindje met bijna 19 wk en 3 miskramen. Bij ons heeft onderzoek ook niks opgeleverd. Ik heb een dochter en een zoon en nu weer een kleine uk.
Een fijne zwangerschap

Terug
Bovenaan