Hoidiehoi! Ben ik ook weer eens...

Hoi hoi allemaal

Zo, zeg! Wat een drukte als je net zo'n kleintje hebt. We hebben echt een drukke week achter de rug. Maar wel erg gezellig en natuurlijk hebben we flink wat cedeaus gekregen... Maar goed, ik ben een tijdje niet hier geweest, dus nu ga ik me er ook weer eens mee bemoeien...haha

Met ons gaat alles eigenlijk naar wens. Ik herstel prima en met Stef gaat het ook   erg lekker. Hij wil (helaas) 's nachts meestal nog twee voedingen, dus wel vermoeiend, maar als je dan naar dat kleine manneke kijkt.....smelt!

Ik heb (natuuuuurlijk) nog wel een paar kleine vraagjes....
Ik kan (heb het even geprobeerd) alweer gewoon autorijden, maar heb ergens iets gelezen over verzekringen.... Vinden die het soms niet leuk als ik nu al ga rijden? Ik heb er in ieder geval geen problemen meer mee....

Enne....hoe lang moet ik nou rekenen voor het (complete) herstel van mijn keizersnede... Dus, wanneer kan ik alles weer zelf gaan doen? Ik merk nu nog steeds dat ik erg snel moe ben, maar ik wil zo graag! Dus, wanneer gingen jullie alles weer volop zelf doen?

En als laatste.....(nou ja, zijn een paar kleine vraagjes) Wanneer ging jullie kleine voor het eerst lachen? We zitten natuurlijk nu in spanning te wachten.... En hoe lang duurde het voordat jullie kleine voor het eerst doorsliep?? (haha logische vraag toch?) En last but not least..... Zijn jullie mannen ook zo vreselijk trots? Ik vind het vaak zo geweldig schattig om die twee samen te zien....

Nou goed meiden, ik ga nog even wat berichtjes achterlaten.....(veel te doen dus)
Van de week zal ik zeker vaker langswippen!

Dikke knuf Annet

heey meid

ehh kan je niet veel antwoorden geven want ik heb denk ik dezelfde vargen....

maar goed wilde evne laten wetne dat ik het leuk vind dat je hier weer bent...
gezellie.....

liefs tobi

enne anderen met een antwoord zijn zeer welkom...

Hoi annet!!!

Wat goed om weer wat van je te lezen. Ik had in de lijst al gezien dat je een zoon had, Stef, stoere naam!!! Allereerst van harte gefeliciteerd!!! Je hebt dus een keizersnee gehad??

Ik heb wel antwoord op je laatste twee vragen....ik kreeg van Mika de bewuste big smile met 3 weken, ook vanaf 3 weken sliep hij door. Maar dat verschilt per kindje. Hij is nu bijna 12 weken, en we zitten te denken om zelfs de laatste voeding te laten vallen. Dan zou hij van 7 tot 7 al doorslapen.

He meid, geniet van je kerels, als je ze zo samen ziet, geweldig he?

liefs janine

Hoi,

Jamie is nu bijna 4 weken en in de derde week begon hij al een beetje
te lachen. Vanmorgen kwam ik zijn kamertje in en begon te praten en ik
zag dat hij er helemaal blij van werd.

Jamie slaapt nu 's nachts van ongeveer 12.00 uur tot 06.00 uur door. Dus ongeveer 6 uur achter elkaar.

Ook ik kan smelten als ik mijn 2 mannetje samen zie. Mijn man is nogal
nuchter en ik zie dan gewoon een gevoelige vent voor me. Geweldig om te
zien.

Groetjes Natasja

hey hey

lekker dat het goed gaat. leuke foto's trouwens op je site hou hem goed in de gaten
maar ff antwoord op je vragen

1: als jij denkt at je weer kan auto rijden dan pas kan je het gaan doen maar bouw het langzaam op.

2: geen idee sorry kan ik je niet mee helpen

3: ik denk dat dat allemaal per kind verschilt. ( alhoewel de laatste voeding van mij nu wel weg mag blijven. het is wel vermoeiend als je man niet wakker wordt van de kleine )

hoi Annet !!

leuk om te lezen dat alles ok is!
In de kraamtijd had ik echt het idee dat ik werd geleefd, een kraamhulp de hele dag om me heen en 's avonds visite, bah bah, ik werd er gek van!!!
Ik  ben dus met heel veel plezier in mijn auto gestapt en heerlijk een stuk wezen sjezen en racen. Dat was heerlijk na zoveel weken binnen te hebben gezeten!!!!

Ik ga morgen voor het eerst met mijn kleintje met de auto weg, ben heeeeeeeeel benieuwd!!! Met mijn man erbij is alles goed gegaan, dus zou het nu ook wel goed gaan. Ff snel naar de winkel met ukkie, hi hi hi, zo leuk!!

Ik weet niet wanneer een k.s. hersteld is maar voor een operatie staat meestal 6 weken voor. Ik zit nu ook nog met de pijnlijke gevolgen van de inknip en ik wil zo graag weer vanalles doen maar dat gaat nog niet. Zitten is nog zo pijnljk! Maar ja, het is net 3 weken geleden, geduld geduld, ha ha

kus
di silva

Terug
Bovenaan