hoihoi!

hoi as novembermama's!
gefeliciteerd met jullie zwangerschap!!
ik lees al een tijdje mee met jullie maar had nog niks geschreven. heb ik toch geen tijd voor dacht ik :p! heb nl al 2 zoontjes rondlopen/kruipen, de oudste wordt bijna 3 en de jongste een dag later 1. 30 november ben ik uitgerekend van onze 3e spruit! maar ik reken maar alvast dat ik een decembermama wordt, ben nl bij alletwee de vorige zwangerschappen overtijd gegaan. nu ik toch geregeld meelees hier, dacht ik, ik ga toch maar wat plaatsen... kan ik ook eens reageren op jullie topics zonder mezelf voor te hoeven stellen dan :)!
geniet van je zwangerschap! en als dat niet echt lukt, denk dan dat het nog max. 26 weken (in mijn geval dan ;) ) duurt voor je je wondertje in je armen hebt!!
groetjes elisemier
 
Hoi Hoi,

Welkom en gefeliciteerd met je 3e zwangerscap.
Het zegt niks, dat je bij je vorige zwangerschappen over tijd ben gegaan.
Mijn moeder was bij mij en mijn zusje 2 weken te vroeg en bij mijn broertje 2 weken te laat.
Ik ben Mariska en ben vandaag 18 weken zwanger.
Met 38 weken zal bij ons de kleine gehaald worden, dit omdat ik diabetes patiënt ben.
Voor mij is het de eerste en voor mijn vriend de 2de. Hij heeft een dochtertje van 6 jaar.
Wij wonen in Schiedam, mag ik vragen waar jij vandaan kom?

Liefs Mariska
 
welkom
leuk zo kort op elkaar
ik heb een zoon van 6
een zoon van 2
een dochter van 1
en ben morgen 21 weken zwanger van zoon nr 3
het is druk e meid maar wat een plezier beleef je eraan
weet je het geslact al ?
of wil je dat geeim houden
xxxx wilissa
 
dankjewel! ik kom uit Yerseke, Zeeland. Ik hoop natuurlijk dat ik deze keer niet overtijd ga, want tegen de tijd dat ik 40 weken ben, ben ik heel ongeduldig aan het worden en erg nieuwsgierig hoe het kindje er uit ziet enz.! en dan ben ik het zwangerzijn al wel een beetje zat eigenlijk! deze zwangerschap is tot nu toe wel veel makkelijker dan de andere, daar was ik tot 16 weken misselijk en veel overgeven, dat was nu niet zo. maar een paar keer overgegeven en bij 12 weken was het totaal over! nu heb ik nergens last van. ook niet supermoe zoals bij mn vorige zwangerschap, dus ben echt aan het genieten! Het geslacht wil ik wel heel graag weten, maar mn man niet, dus doe ik het ook niet anders weet hij het straks toch :) denk dat hij het wel aan mij zou merken wat het zou zijn! en dat vind ik dan weer niet leuk voor hem, dus helaas moet ik nog heeel lang nieuwsgierig zijn :( :)! ik hoop wel een beetje op een meisje maar een jongen is uiteraard ook goed! een meidennaam hebben we al heel lang, jongensnaam moeten we nog over hebben... ben nu 16,5 week dus we hebben de tijd nog ;)! alleen vind ik het zo leuk om daar nu vast over te denken... alleen manlief vind dat maar niks haha. @Wilissa jij hebt ze ook wel snel achter elkaar! de jongste dan tenminste! het is idd wel pittig af en toe maar ze hebben straks wel wat aan elkaar! en ik heb er nu wel de tijd voor, klinkt beetje gek misschien, maar mn man en ik werkten allebei onregelmatig, en ik ben sinds mn vorige verlof gestopt met werken. als ze wat ouder zijn dan ga ik wel weer wat zoeken denk ik, maar nu kan ik ff lekker moederen ;p!

liefs elisemier
 
Ok, das mooi wonen, ik kwam daar vroeger altijd met mijn ouders voor het mossel feest.
Wel leuk dat je kinderen zodicht op elkaar geboren zijn.
Geniet van je zwangerschap.

Liefs Mariska
 
Terug
Bovenaan