HoiHoiHoi

Hallo Dames!!!

Zou ik zat te denken of we het wel of niet tegen me ouders zouden zegggen!!! en uiteindelijk hebben het gisteren gedaan.... ze kwamen bij ons thuis, koppie thee gezet... we gingen zitten en het hooge woord kwam eruit.... ze waren fff stil... maar ze begrepen het zeker wel... en ze zeiden ook dat kan je gewoon tegen ons zeggen dat weet je toch.!!!dat weet ik ook wel maarja... ze zeiden ook het nog wel een verassing is.... alleen ja dit weten ze dan over het ziekenhuis... maar ze weten niet als het zover is.... dus het is nog wel een verassing.... alleen weet me hele famillie toch wel dat wij als eerste kinderen willen.... ook omdat ik eerder moet beginnen want anders kan het niet meer...(ben 22 Jaar) maar iedergeval er valt weer een hele last van onze schouders..!!!!!!!!

we zijn toch wel blij dat we het gezegt hebben.... wat jullie ook zeggen dan kunnen ze ons wel steunen.... bedankt..!!!!!!

Morge horen jullie weer meer want ik krijg me inwendig onderzoek!!!!!!

Groetjes Brenie

Goed dat je het verteld hebt! Kan me voorstellen dat het een hele opluchting is. Sterkte vandaag met je onderzoek.

Misschien heb ik het gemist, sorry dan, maar waarvoor 'moet' je eerder beginnen dan??
En fijn dat het hoge woord er uit is bij jullie..Ik heb het nog steeds niet aan de familie verteld..Maar wie weet moet ik toch ook eens de stap nemen..
Succes met je onderzoek!

Zo ik ben echt blij dat we het verteld hebben... nu ook weer vanochttend een inwendige echo gehad en dan moet ik donderdag weer... dus het is wel fijn dat ze het dan weten... want als me ma dan belt dan moet ik elke keer zeggen dat me telefoon leeg was... tja op een geven moment valt dat ook op... dus ik ben blij dat ik dat niet meer hoeft te doen...

@ PrinsesL

Ik heb het denk ik nog niet verteld op dit forum... maar het geeft niks.. vragen mag altijd he... ik heb nier en blaas problemen vanaf me 6de jaar... en de dokter hadden gezegt tegen me dat ik er optijd mee moest beginnen want anders kan het niet meer vanwegen littekens op me nier... wat niet goed is... dus vandaar jong beginnen... en wij willen dat zelf natuurlijk ook heel erg graag...

en ik vindt het zelf heel fijn dat ik het aan me ouders verteld heb... maar dan ook echt alleen aan me ouders verder niemand... dat wil ik gewoon niet.. maar het is wel fijn... er valt echt een hele last van je schouders....

Succes der mee.!!!!!!

Terug
Bovenaan