Hoiiiiiii dames NOD 10 maart????

A

Anoniem

Guest
Hallloooooo allemaal!!!

Ik wil gewoon even weten hoe het met de meiden is?
Zijn jullie al ongi???? Ben zo benieuwd.   J?? Sas24??en nog meer???

Ik heb getest gister en het was negatief!. En ik ben nog steeds niet ongi, voel ook geen voortekens van ongi.Ik hoop eigenlijk maar dat ik snel ongi wordt, want dan weet je tenminste iets en kunnen we weer veder gaan. Volgens mij is alles van slag door het stoppen van de pil.Ik voel me ook heel erg opgeblazen.
Maar genoeg over mij....

Meiden ik hoop iets van jullie te horen en ik duim nog steeds hoor!!!!!!!

Doeg,
Famke

Hi Famke!
Ik ben ook nog niet ongi, dus het is erg spannend. Maar ik ben nog steeds van plan woensdag pas een test te gaan kopen (als ik dan nog niet ongi ben). En dan wil ik donderdagochtend gaan testen.
Het wachten gaat best redelijk, maar ik heb ook zoiets van: laat me maar snel ongesteld worden als het niet raak is. En ik word gek van de buikpijn die ik nu al 5 dagen heb.  Ik begrijp niet waarom mijn lichaam dit met me doet.

Jij ook succes! En ik blijf ook voor iedereen duimen die in spanning zit!
groetjes,
Sandra

Hoi,

Ik had ook de 10e mijn nod dag, en helaas ben ik afgelopen zaterdag toch ongi geworden, had ik helaas niet verwacht. Dus op naar de volgende ronde!

Wel spannend voor je, en wachten is oooooooohhhhh zoooooooo moeilijk, ik had vrijdag al een test gedaan ( erg ongeduldig) uiteraard negatief.

Ik hoop voor je dat het raak is!

Ik ga heel hard  en voor je!

groetjes Saskia

Heyhey

Ik heb de rode duiveltjes net 2 dagen verjaagd

jeetje man wat spannend voor je

hey ik duim dubbel en dwars voor je

reuze spannend!!!

succes

go for it hihi

natasja

Hallo

Dank jullie wel voor jullie snelle reactie!!!! Heel lief!

Sandra ik voel volgens mij precies het zelfde als jij, steeds pijn in je onderbuik?? En we hopen allebei dat we dan maar weer ongi worden, dan weet je tenminste weer wat meer toch? Ik heb zo maar een gevoel dat het voor jou echt raak is, dat meen ik echt!

Jessica en Natasja jullie heel veel succes weer bij de volgende ronde!

Famke

Hier ben ik nog even....

Sorry Saskia ik vergeet jou helemaal!!!!
SUCCES!!

Famke

Hi Famke!
Wel grappig dat we ons hetzelfde voelen! (maar de pijn is natuurlijk helemaal niet grappig) Nu maar hopen dat het ook hetzelfde betekent en dat we allebei zwanger zijn!  Dat zou leuk zijn.
Maar we moeten er natuurlijk niet vanuit gaan. En dat jij een negatieve test had is geen goed teken, maar wie weet heb je te vroeg getest. Ga je deze week nog een keer testen als je nog niet ongi bent?

Veel succes met wachten!
Groetjes, Sandra

Ha Meiden~!

Wat zijn jullie snel zeg! Ik kom net uit mijn werk en kon het niet laten om jullie een berichtje te geven...
Saskia en Natasja succes met jullie volgende ronde! Ik ga super duimen en zenuw met jullie mee...
Famke en Sandra, ik zit in hetzelfde pakket als jullie! Nog steeds niet ongi, maar de test van zondag gaf negatief aan! Ook ik wil nu echt ongi worden, dan weet ik het tenminste en kan ik doortellen naar mijn volgende ronde.(wordt steeds moeilijker nu dat doortellen... )  Ik verwacht echt niet zwanger te zijn nu. Toch duim ik echt wel voor ons allen hoor! Het zou natuurlijk helemaal te gek zijn, en super snel!
Ik laat weer snel van me horen...
DUIMDUIMDUIM!!! hihi
Groetjes J

Terug
Bovenaan