hollands welvaren

Vanmorgen met Thijs naar het cb geweest. De arts zei gelijk al "ik heb hier geen moeite mee om zijn dijbeentje te vinden voor de prik" hij ziet er goed uit zeg. Echt hollands welvaren.
Thijs is nu 15 weken en weegt 7,7 kg bij een lengte van 61,5 cm.
Hij is inderdaad een mollige baby.
Gister zijn we van 5 flessen naar 4 gegaan. En het is vlekkeloos verlopen.
De laaste fles kreeg hij om 20.00 uur en hij werd pas om 07.00 uur wakker.
Ik had wel 2 theelepeltjes nutrix door z'n laatste flesje gedaan.
De arts vond het prima dat we naar 4 flessen zijn gegaan. Over de nutrix heb ik maar niets gezegd aangezien hij nog geen 4 maanden is.

groetjes
Jama

Hoi Jama,

Lekker he zo een bollie, ik heb er ook een. Mijn dochter is 13 weken en weegt 6.4 kilo. Ik ben ook super trots op haar en ze heeft wel 3 plooien in haar boven been. Ik moet maandag naar het cb kijken wat ze er van zeggen.

Groetjes Nancy

Zullen we plooien gaan opbieden haha. Mijn dochter is een en al plooi en cellulitus.
Maar een lekkere schat hoor! Wel moet ik met afdrogen goed op letten voor smet plekjes. Om dat tegen te gaan zet ik al der plooien in de maizena, werkt geweldig!
Ze is nu precies 4mnd (geb 6/8/06) en is op onze weegschaal 9,3kg!
Mijn zoon was al wat zwaar maar hij had dat gewicht pas met 6mnd.
Ik moet pas over een week naar cb dus ik hoop dat ze ook een beetje in de lengte gegroeid is.
Groetjes Lillian

Hier nog een lekkere hollandse meid! hihihi
Begint nu echt babyvet te kweken.

Donderdag weer naar het cb, ben benieuwd wat ze weegt.
Met 13 weken was ze 6.3 kilo en 63 cm lang.

Draagt al maat 68, wat gaat het toch snel allemaal..

Wij hebben er ook zo een.
Ze is nu 18 weken ze weegt bijna 7 kilo en is 61,5 cm.
Het is inderdaad wat meer werk met afdrogen ivm de plooien, maar het ziet er
ontzettend schattig uit.

Lilian mv Lotte

Hier nog één die echt Hollands welvaren is: Tijn was met 9 weken 6105 gram en 62 cm. Volgens mij is hij nu (11 weken) over de 6,5 kilo heen. Ik heb vanmorgen zelfs kleertjes weg moeten leggen van maat 62 omdat die eigenlijk niet meer pasten. Ben benieuwd 2 januari als ik weer naar het cb moet.
groetjes danielle

hoi,
amy was met 4mnd 6245gr en 66 cm.
ze zit met haar gewicht onder in de curve,
 en haar lengte boven in de curve.
een lange dunne.
zo oogt ze overigs niet.
maar lekker wat spek voor als ze ziek worden is wel fijn hoor!
mijn zoontje is ook altijd mager geweest en als hij verkouden werdt dan zag je alleen nog bot

groetjes

Terug
Bovenaan