Hollandse garnalen gegeten.....is dit slecht???????????

Ik heb vrijdag bij een feestje  hollandse garnalen opgeschept in mijn bord.........en nu achteraf vraag ik me af of dit wel verstandig is geweest.....behoort hollandse garnalen tot rauwe vissoorten?????? of worden ze vooraf gekookt?
Ik mag me nu onwijs veel zorgen....ik hoop maar dat dit geen consequenties heeft voor het foetus.
Wie weet of dit wel of niet mag?

gr
FF

Ik weet in ieder geval wel van rauwe vis, dat haring goed is voor de ontwikkeling van de hersenen van de baby.. En als ik het nog goed weet van de vorige keer mag sushi ook mits het vers is en niet voorverpakt.
Als ik het mis heb hoor ik het graag trouwens!

Xx Bren

Hoi

Op zich mag je alle rauwe vis eten mits je zeker weet dat het goed vers is, zij het wel dat je sommige soorten met maten moet eten ivm bepaalde vitamines ed die je teveel kunt binnenkrijgen. Ik heb dit nagevraagd bij mijn vk.  Heel veel vis heeft zelfs bij de visboer al een half jaartje in de vriezer gelegen voordat het als vers verkocht wordt. Als je een goede visboer in de buurt hebt zal die je vast goed kunnen informeren over de versheid van zijn producten. Ik haal zelf af en toe ook heerlijk gerookte zalm, alleen dan wel bij de visboer en niet bij een kraampje op de markt of de supermarkt.
Geniet ervan

Groetjes natalie

Heb je lekker gesmikkeld? Nou mooi toch?!
Meiden, niet té snel schrikken van allerlei verhalen en niet té veel nadenken bij alles wat je doet en eet...
Een beetje oppassen is natuurlijk niet te veel gevraagd.
Maar, Garnalen zijn prima hoor!
En diepvriesvis is ook niks mis mee.
Komt eigenlijk niet voor dat er iets mis mee is.

Terug
Bovenaan