hollandse nieuwe/zalm

Mogen onze kindjes hier al van mee eten? Met zalm bedoel ik gerookte zalm. Ik vraag het me af omdat we dit wel eens eten en isabelle graag mee-eet. Maar tot voor kort mocht ze dat niet van mij. Maar nu is ze al 2,4 jaar en ik dacht misschien kan het wel al?

Groetjes Babybelle

Ik denk het wel omdat je het mits het vacuum verpakt is ook mag als je zwanger bent. Ik vraag me alleen af of ze het lusten maar het is het proberen waard.

lfs ing

hier eet Sophie wel mee hoor.
Vind hollandse nieuwe lekker, vooral met veel uitjes erop.
Zowiezo lust ze graag uitjes. niet te begrijpen voor een peuter.
En gewone zalm lust ze ook maar gerookte zalm weet ik niet.
Maar denk idd wel dat ze het al mogen hoor.
De dietist zei over anna-sophie: tot 1 jaar geen vis en na 1 jaar mogen ze eigenlijk alles.
Dus als ze het lust zou ik het gewoon geven.
Lekker smullen maar.

Groetjes

Rauwe zalm eten we hier bijna niet, of het moet in een warm gerecht zijn. Zeker nu ik zwanger ben. Rauwe haring had ik toevallig gehaald gisteren, maar ze vond het echt niet lekker....

Ik zou eigenlijk niet weten of het wel of niet mag. Denk dat je met rauwe producten en kinderen wel heel goed moet opletten.

Volgens mij mag dat wel. Ik hoop het in ieder geval wel want dat eet Sam al sinds ze met de pot mee-eet. Ze vind het niet altijd even lekker maar dat is iets anders.

Groetjes Patries

volgens mij mogen onze kinderen nu alles wat wij zelf ook eten...
Sarah is in ieder geval dol op zowel haring als gerookte zalm. Ik kijk wel altijd of ik het er goed uit vind zien en ze mag ook niet super veel achter elkaar, maar ze eet het al een tijdje.

groetjes Tamar

Terug
Bovenaan