Hoi
Birgit (2 juli 07) komt 's nachts net zo vaak als jou kindje. Ik ga ook regelmatig naar de homeopaat, mede om haar te testen voor haar voedsel allergie en koemelkallergie. Ik heb vorige keer ook tabletjes voorgschreven gekregen (coffea van vsm) die doen wel wat, vaak als ze wakker wordt s nachts en ze niet meer goed in slaap komt dan helpt t. Ze slaapt er ook wat rustiger door. Maar doorslapen niet hoor, het is geen paardemiddel. En als ze haar buien heeft dan wordt ze toch wel wakker. Ik moet zeggen dat ik ook niet zo consequent ben met die tabletjes, ik vind t ook lastig, ze mag er nml een half uur voor en na niet eten (en tandepoetsen) dus dat komt niet altijd goed uit. ook spuugt ze t wel eens uit, en ik wil niet meteen een nieuwe geven omdat TEveel een averechts effect kan hebben. Ze moet t ook niet doorslikken want met die homeopatishce middeltjes moet t juist door t mondslijmvlies worden opgenomen.
Als ik jou was zou ik gewoon eens een afspraak maken, elke kind is anders en wie weet heeft het een heel goed effect! Ik zie bij Birgit wel verschil en heb goede ervaringen. Maar verwacht alleen geen wonder.. het is hier gewoon een duwtje in de goede richting. (wel een wonder wat de allergie betreft, ik weet precies wat ze mag en niet)
Succes! Evelien