Homeopathie.

A

Anoniem

Guest
Hallo,

Mijn zoontje is bijna 14 maanden en slaapt nog steeds niet echt goed. Op een aantal nachten na, heeft hij nog nooit echt lekker doorgeslapen.
Heb al vanalles geprobeerd, maar tot nu toe werkt nog niets.
Volgende week woensdag ga ik met hem naar een homeopaat.
Heeft iemand hier ervaring mee?
Wat kan ik verwachten, wat gaat hij doen of vragen?

Alvast bedankt.

xx Nicole

Ik ben tijdens mijn zwangerschap ooit eens bij een klassiek homeopaat geweest, maar nog nooit met mijn kind. Ik ga ervan uit dat de consulten niet zoveel verschillen. Een consult duurt erg lang en er worden veel vragen gesteld. Een homeopaat wil graag een totaal plaatje hebben van de persoon en de klachten. Daarbij zoeken ze dan naar het beste middel wat bij de klachten hoort. Soms kan het even duren voordat het middel aanslaat, soms wordt er overgestapt naar een ander middel als de resultaten niet bevredigend zijn. Al met al moet je wel wat geduld kunnen opbrengen. Succes!

hoi

ik zag nu je berichtje pas, het is nog net geen woensdag
ik ben met beide kids bij de homeopaath geweest
bij mn oudste gingen we voor driftbuien en darmproblemen
de driftbuien verdwenen heel snel, en zijn nooit meer geweest
helaas dr darmen die kon hij niet verhelpen,
maar daar lopen we ook bij een kinderarts, en 4 jaar medicijnen nu
hij heeft het eerste bezoek toen alles gevraagd,
hoe was mn zwangerschap, bevalling, en daarna hoe is je kindje, gedrag, slapen, eten, gezondheid, eigenlijk heel veel

bij mn zoontje van inmiddels 1 ook aantal keer geweest,
ook van hem werd hetzelfde gevraagd, zwangerschap, evt medicijnen tijdens mn zwangerschap, geboorte en daarna....

ik hoop dat jullie er wat aan gaan hebben
laat je het weten?

groetjes riana

Hoi hoi,

Bedankt voor jullie reacties.
Maar mijn zoontje krijgt maandag buisjes (heeft vocht achter z'n oortjes) en dus heb ik de afspraak bij de homeophaat afgezegd.

xx Nicole

ow kijk das nog beter
mijn zoontje heeft in december ook buisjes gekregen
had ook continu last van vocht achter zn trommelvlies
kind knapt er erg van op

Terug
Bovenaan