Homeopatisch...

Lieve allemaal,
Mijn man en ik proberen nu iets langer dan een jaar zwanger te worden van ons eerste kindje maar het wil nog niet echt lukken.
Nu las ik op een andere site dat er vrouwen waren die met hetzelfde probleem zaten en en zwanger zijn geraakt met behulp van een homeopatisch middel namelijk: Pulsatilla Pratensis van VSM.
Mijn vraag is: zijn hier vrouwen die hier positieve ervaringen mee hebben of ken je misschien iemand die hier positive ervaringen mee heeft of heeft gehad.
Enne.......jullie allemaal een hele fijne zwangerschap.
Liefs van Marie
 
Hoi Marieke,

Ik heb geen ervaring met homeopatische middelen. Het enige advies wat ik je zou geven is, laat je door je huisarts doorverwijzen naar een gyneacoloog.

Wij zijn ongeveer een jaar bezig geweest om zwanger te worden. Na een ½ jaar ben ik naar mijn huisarts geweest en heb haar verteld dat wij probeerden om zwanger te worden wat niet lukte. Zij heeft me meteen doorverwezen naar een gyneacoloog. De gyn doet wat onderzoeken en test en bespreekt de mogelijkheden. Misschien is er helemaal niets aan de hand en heeft het gewoon tijd nodig.

Inmiddels ben ik 22 ½ week zwanger. Dus het komt allemaal goed.

Succes!! Monique2
 
Ik heb geen ervaring met homeopatische middelen en zwanger raken.
Wel heb ik ervaring met zwanger willen worden en er zo mee bezig zijn dat het niet lukt.
Het klinkt misschien een beetje lullig maar hoe meer je er mee bezig bent, hoe minder succes je zult hebben. Hoe dat komt weet ik niet precies maar je lichaam moet er 100% voor "in de stemming zijn". Stress, slechte voeding, weinig bewegen schijnen allemaal oorzaken te zijn waardoor het soms niet lukt.