homgerige baby

hmimes

New member
Ik heb een hongerige baby , weegt 4180 vorige week en drinkt teveel voor hem doen . a.s vrijdag 6 wkn . Sabbelt de hele dag en nacht flink op zijn vuistjes . Ook door de puckababy heen vindt dat zo zielig om te horen , speen laat hij om de sec vallen door zijn ongeduld . Kan niet wachten met potjes fruit en groente te geven . Ik doe nu sinds 4 dgn theelepel pap door de melk . En krijgt 2 flesn hongerige melk maar wil niet alle flessen geven . Want de melk die hij krijgt helpt zo goed tegen krampjes . Dus ga niet helemaal overstappen .
Krijgt laatste fles om +/- 20:00 tot 3:30. Maar ligt niet aan een stuk door te slapen wakker voor speen etc .
 
Ik heb ook een hongerige baby hij is 8 weken en ik zit al aan de maximale 1 liter per dag volgens cb teveel voor zijn leeftijd maar hij is 5,3 kilo dus volgens nutrilon pak mag hij 1000 cc . Ik mocht ook niet overgaan op hongerige baby's heb ik toch gedaan en hij is nu meer tevreden dan voorheen. Vooral lekker naar je gevoel luisteren dat is meestal het beste. Door de pap kan hij ook last hebben van Krampjes omdat je dat eigenlijk pas met 4 maanden mag geven. Hoeveel geef je hem te eten ? Toen de mijne zoveel woog gaf ik 6x 165cc
 
Hier ook een hongerig meisje. Ik geef wel melk voor hongerige baby's ook op advies van cb.
Ze krijgt 6x 165cc en is morgen 7 weken. Ze komt om de drie uur en soms probeert ze nog eerder te komen. Maar dan rek ik de tijd wel, hier worden de vuistjes ook in de mond gedaan onder hevig sabbelen :)
 
Hier ook een hongerige baby, is nu 8 weken gewicht ligt ook net boven de 5kg.
Logan krijgt er soms rijstebloem door en heeft voeding voor hongerige baby's.
Krijgt flessen van 180cc aangeboden, helaas drinkt ie niet altijd leeg dus heb em nog 7 keer, vandaag toevallig een dagje 5 maar heeft dan ook 2x 210 gehad. Gaat soms zo raar, dan weer halve flessen weggooie en dan weer bijmaken.
 
hier krijgt hij 5 fles = 2x hongerige baby 180 met 1 schepje pap , 3x 165 tot 180 melk tegen krampjes werkt perfect geen last van kramp , luiers niet meer water dun , allemaal op eigen houtje gedaan ben wel trots . spugen veel minder soms wel rare dag . ik houdt hem na fles wel ong 15 min omhoog .
cb gevraagd om te komen voor overleg vondt dit allemaal goed , zei ga maar alle fles hongerige baby geven dat wil ik niet ivm kramp ik heb melk speciaal daarvoor en spugen gekocht .
 
Terug
Bovenaan