homopatische druppels???

Hoi

Ben ik weer, we zitten hier echt te rommelen met voeding.
Laurens heeft reflux en heeft daar in het begin jbpm voor gekregen. We kwamen erachter dat hij hier enorm veel krampen van kreeg. Het hielp wel tegen het spugen. Hij was door die krampen onrustig en huilerig. Als we dan weer stopte met jbpm werd hij vrolijker en lachte veel. Huilde eigenlijk bijna niet meer. Wel spuugde hij weer meer. De eerste dagen nadat we gestopt waren spuugde hij niet zo heel veel. Maar na een week is het weer enorm veel. Zelfs weer met golven af en toe. Hij groeit goed (vorige wk 17 wk en woog 7680) dus cb zei dat hij best mag spugen. Maar een halve fles gemiddeld kan ook niet de bedoeling zijn.
En die jbpm is echt rotspul. Moet wel zeggen dat friso comfort iets beter is, hij heeft iets minder last van kramp.

Nu las ik de vsm druppels heeft voor spugen. Heeft iemand hier ervaring mee. En helpt het ook.

bvd

Groetejs annegien

Hoi,

Ik zou het echt niet weten... maar heb je als eens informatie op gevraagd bij een osteopaat/manueeltherapeut??
Mss dat hun je verder kunnen helpen (dmv massage) soms wil het zo zijn dat er iets "vast" zit, is niet altijd zo... maar je weet maar nooit!

Groetjes Debby mv B'Elanna

hoi gienie,

De druppels van VSM voor darmkrampjes heb ik ook aangeschaft sinds afgelopen maandag. En ze helpen naar mijn idee echt. Het heet Cinababy.

succes!

Hoi Hoi

Ik heb ook even de cinababy druppels voor Fabian gebruikt, in het begin dacht ik ook echt dat ze hielpen, maar de krampjes hadden het op een gegeven moment toch weer gewonnen.
Ik ben toen overgestapt op andere voeding, similac, en vanaf het eerste moment dat deze voeding kreeg, had hij helemaal nergens last meer van.
Mijn moeder had me deze voeding geadviseerd, Ik heb het vroeger zelf ook gehad en mijn moeder had het vaker aan vrienden/kennissen geadviseerd, en het hielp ook bij deze mensen.
Ik hoop dat je er wat aan hebt, want al die krampjes zijn echt erg vervelend en zielig om te zien dat ze er zoveel last van hebben.

Groetjes Carol

Hoi,

Ik heb ook enige tijd sinababy gegeven, en naar mijn idee hielp het ook echt. Ook gaf ik n half uur tot n uur voor de fles n klein beetje venkelthee. Ook dat schijnt goed te zijn voor krampjes.
succes ermee!!

Groetjes

Hoi

Mijn zoontje is nu ruim 6 maanden en hij heeft ook een reflux. Hij had een verborgen reflux. Hij spuugde wel iets maar niet super veel. Dit hoeft ook niet. Hoesten en heesheid kunnen ook een teken zijn van een reflux. en hees was hij zowat al vanaf de geboorte. Nog steeds wel trouwens als hij brabbelt of lacht (is eigenlijk wel schattig hahaha).
Maar ok to the point hij heeft daar medicijnen voor gekregen. Ranitidine drank (zantac). Dit hielp echt super. Binnen 1 dag was het weer een vrolijke blije baby (klinkt misschien raar maar het was echt zo)
Sinds 1.5 week zijn we nu gestopt om te kijken hoe het gaat en het gaat echt super.
Wel hebben we zijn bedje nog schuin staan, dat wil zeggen 2 bloempotjes (15 cm) onder het hoofdeinde van zijn bedje. Dit heet anti trendelenburg en zorgt ervoor dat de maaginhoud minder makkelijk terug stroomt. Is denk ik zeker het proberen waard. Wel dan heel het bedje schuin zetten en niet alleen bijv iets onder het hoofeinde van het matras.

En over die druppeltjes. Ik gebruikte voor mijn zoontje ook druppeltjes voor zijn darmpjes. Ik gebruikte sab simplex (uit duitsland) werk beter als cinababy. Deed in elke fles 15 druppeltjes. Meer ook preventief na wel krampjes gehad te hebben. HIelp goed hij heeft verder nergens last van gehad.

Nou ik hoop dat je er iets aan hebt.

Groetjes Judith

Terug
Bovenaan