homopatische druppels???

Hoi

Ben ik weer, we zitten hier echt te rommelen met voeding.
Laurens heeft reflux en heeft daar in het begin jbpm voor gekregen. We kwamen erachter dat hij hier enorm veel krampen van kreeg. Het hielp wel tegen het spugen. Hij was door die krampen onrustig en huilerig. Als we dan weer stopte met jbpm  werd hij vrolijker en lachte veel. Huilde eigenlijk bijna niet meer. Wel spuugde hij weer meer. De eerste dagen nadat we gestopt waren spuugde hij niet zo heel veel. Maar na een week is het weer enorm veel. Zelfs weer met golven af en toe. Hij groeit goed (vorige wk 17 wk en woog 7680)  dus cb zei  dat hij best mag  spugen. Maar een halve fles gemiddeld kan ook niet de bedoeling zijn.
En die jbpm is echt rotspul. Moet wel zeggen dat friso comfort iets beter is, hij heeft iets minder last van kramp.

Nu las ik de vsm druppels heeft voor spugen. Heeft iemand hier ervaring mee. En helpt het ook.

bvd

Groetejs annegien

Wel oppassen hoor. Want in friso comfort zit ook johannesbroodpitmeel.
Mijn zoon krijgt de jbpm los door zijn eten omdat hij op de hypoallergeen zit i.v.m. koemelkallergie.
Als we teveel jbpm door zijn eten doen gaat hij inderdaad vreselijk winden en heeft hij meer kramp.

Maar druppels tegen het spugen ken ik niet.

Ik heb ze wel gebruikt, maar ik merkte eigenlijk geen verschil. Ik vond het ook lastig dat je ze een kwartier voor etenstijd moest geven. Esther at na het wakker worden. En dan wilde ze het NU. Als ik dan de druppels gaf en een heel kwartier wachtte, was ze zo overstuur dat ze zich steeds verslikte en zeker weten alles eruit kwam.

Hoe lang heb je de jbpm gebruikt? Esther heeft er een week diarree van gehad en daarna had ze nergens meer last van. Want al dat spugen lijkt me ook niet fijn...voor jullie allebei niet.

En iets van omneo of zo? Helpt dat niet tegen spugen én krampjes? Volgens mij zijn er hier ook wel meiden die dat gebruiken.

Groetjes,

Eveline

Hoi

Heb die jbpm een aantal weken gebruikt, want gaf eerst bv. Hij was huilerig en veel krampen totdat ik het 2 dg was vergeten (jbpm). Hij was vrolijker en gezelliger en geen krampen. Dus ging ik weer jbpm gebruiken en ja hoor weer krampen.

Laura krijgt Nutrilon Omneo. Geen krampjes, niet meer zo veel spugen en de poeperij gaat ook een stuk beter! Ik ben voor de zekerheid ook maar overgestapt op Nutrilon Omneo 2 (moest toch opvolgmelk gaan geven van het cb) en eerlijk gezegd durf ik ook niet meer terug te gaan naar de gewone Nutrilon.

Groetjes Ilona

Terug
Bovenaan