Honden :) zo lief

TWD

New member
Wou het ff vertellen

Heb hier een kruising van terrierxstabij (teefje) van 2 jaar een een Bull mastiff(reu) van bijna een jaar...
Sommigen van jullie zullen de foto's wel regelmatig voorbij hebben zien vliegen op Facebook...

Nu kwam ik gister thuis van de zwangerschapscursus en had mijn vriend voetenbadje voor me klaar staan lief hè:)
Hij vertelde dat Isis (het teefje) een 10 minuten voor ik thuis was ineens begon te piepen en in de deuropening naar de keuken ging liggen...
Vervolgens zat ik ik dus lekker met mijn voeten in het badje en komt ze eraan...
Op mijn buik aan het druk met haar snuit, piepen, mijn arm weg trekken me haar poten enz...
Flink aan het snuffelen...
Ze was ineens niet meer bij mij weg te krijgen...

Ik zeg trouwens wel iedere avond tegen de honden gaan we even baby kijken en dan komen ze eraan doe ik mijn buik bloot en lopen ze wat te snuffelen...
Maar volgens mij heeft zij het nu echt door....
Ramses(reu) gaat wel dichterbij liggen maar is nog niet zo als die andere...
Overigens lieve foto op Facebook dat ze tegen mijn buik aanligt...

 
Hoii

Leuk he als je honden er positief op reageren:) Die van mij doen er helemaal niks mee terwijl ik toch een beste buik heb.. Heel afentoe gaat mijn teef er met haar neus tegen aan maar dat is ook alles.

We hebben nu de box even beneden staan en daar staan ze wel bij te kijken en te snuffelen.

 
Op de box en kinderwagen reageren die van mij helemaal niet...
Maar wel leuk inderdaad hoop alleen niet dag ze beschermend worden dan heb ik wen probleem... Mijn vriend doet wel iedere keer zijn hand op mijn buik als de honden er bij zitten en dat tollereren ze dan...zoals het nu gaat is het wel heel leuk en lief. De reu reageert er overigens niet echt op maar die is altijd al beschermend geweest naar mij toe, ik ben voor het knuffelen en mijn vriend vaak voor het stoeien :)
We zullen zien hoe het loopt...
Misschien komt het nog dat ze ineens begint die van mij gaf er eerst niets om...mijn nichtje moet nog een dikke week en die kan nog niet naar de keuken lopen zonder sar de honden achter haar aan gaan te piepen en doen.
 
Terug
Bovenaan