Hondenpoep

A

Anoniem

Guest
Haai,

Ik loop 4 x per dag op en neer met de kinderwagen van huis naar school. Bijna dagelijks kom ik thuis met hondenpoep aan mijn banden.... Hebben jullie dat ook??
Ik word er zo boos over, kunnen ze die drollen niet gewoon opruimen van hun hond???
Ik heb nu bij de voordeur een oude afwasborstel liggen en een bak met water staan om het allemaal weer schoon te krijgen. Met die bladeren is het helemaal een probleem, want je ziet het niet liggen. En waar ik me nog het meeste aan erger is dat het op de schoolroute ligt! Heel die school onder van die schoenen van die kinderen, je moet eens weten hoeveel kinderen daar over/langs lopen! BAH!!

Groetjes Anoesj

Ik leef met je mee! Ik woon midden in de stad en ook hier is het een hondenpoepparadijs... Super irritant!

Ik heb zelfs een keer gehad dat ik de deur open deed om weg te gaan en dat er een man zijn hond direct voor mijn deur liet poepen. Ik stond echt met m'n mond vol tanden. En wat denk je? HIJ LOOPT GEWOON WEG EN LAAT HET LIGGEN! Toen was ik pas boos!

Groetjes, Marisa

Hoi

vies he die hondenpoep. Bij ons hebben ze van de zomer hondenpoepprullebakken neergezet en krijgen de mensen die het niet opruimen een flinke boete. Gelukkig zijn er bij ons in de wijk heel veel grasvelden en valt het op de straat wel mee. Ik vind het zo stinken.Bah!

Groetjes van Marloes

Terug
Bovenaan