Hondsberoerd en verschrikkelijk moe

Ha dames,
Het is al weer even dat Ik van mij heb laten horen. Dat komt vast door mijn kwaaltjes. Tot 11.00uur voel ik me nog wel fit, daarna komt het misselijke gevoel... Als ik iets eet, gaat het een half uurtje iets beter.
Ik heb een kantoorbaan, en zou smiddags mijn hoofd wel neer willen leggen op mijn toetsenbord, en in slaap vallen...
Savonds lukt het me al helemaal niet, ik word dat alleen maar beroerder.
Verschrikkelijk zeg! Maar aan de andere kant denk ik maar: als ik zo ziek ben, weet ik bijna wel zeker dat ik zwanger ben. Ik kan alleen niet wachten totdat ik me fitter voel!

Ben vandaag op de kop af 9 weken, met een buikje... Dat vind ik wel vroeg hoor, nu al groeien.
Afgelopen weekend hebben we het beide ouders verteld, ze waren dolgelukkig, beiden voor het eerst grootouders!

Volgende week donderdag termijn echo, spannend! Ik las dat sommigen de termijn echo al hebben gehad. Tof hoor! Ik kijk er al naar uit, hopend dat alles goed zit, maar dat zal toch wel?! Waar moet ik anders zo beroerd van zijn?!

Zo, dat zijn dus zo ongeveer mijn Belevenissen, nu eerst maar weer bankhangen en met een uurtje mijn ogen sluiten voor een lange nacht!

Groetjes Max

Oh herkenbaar. Zit ook op kantoor en in de ochtend gaat t wel maar in de middag stort ik in. Zit dan te gapen en sommige dingen gaan echt langs me heen. Ben ook lijkbleek en heb echt al best een dikke buik voor mijn postuur. Zie collega's echt ook al kijken (of verbeeld ik me dat maar??).
En ik ben ook misselijk maar gelukkig niet constant. S avond wordt t erger ja.

Wat leuk dat je ouders en schoonouders zo leuk reageerde. Grappig is dat hè. Ik heb al twee kinderen maar ik weet nog heeeel goed de reacties toen we t vertelde van de eerste. Heel leuk!! Zo speciaal.

Nou nog even geduld en dan weet je of alles goed zit. Zal vast wel zo te horen.

Ik ga ook lekker pitten!
Groetjes mama3007

Hier nog een al op bed :) pak lekker je rust wanneer het kan. Je buikje komt van je darmen die rommelen en opzetten. Je baarmoeder zit nog te ver naar achter/onder helaas. Maar dat komt wel hoor. Heel veel succes met de echo. Ik moet ook donderdag.

Pffffff, hier nog eentje die zó beroerd is :( Maar wel een goed teken natuurlijk.. Al was ik m'n laatste zwangerschap ook erg beroerd en was het toch niet goed.. We zullen het morgen weten, krijg dan weer een echo. Zo spannend! Ik ga nu ook lekker m'n bed opzoeken:) Nog nooit zo graag naar bed gegaan, haha!

Het hoort er allemaal bij en hopelijk is het na het 1e trimester weer gewoon!

Heb een goeie week achter de rug, maar nu ook weer even blehhhh.
Te kort geslapen en vanmorgen met dochter naar de kapper die alles bij elkaar krijste en niet stil wilde zitten.
Toen moest ik nog boodschappen doen en werd helemaal misselijk van de geuren in de supermarkt.

Dus blij dat ik nu weer even lekker kan zitten!

Sterkte!!

Esje hoe was je echo??

Ik wil helemaal niet klagen over moeheid en misselijkheid tegenover m'n omgeving, omdat ik natuurlijk vooral heel blij ben met m'n zwangerschap, maar hier mag het gelukkig even. Ik ben ook zoooooooo moe! En misselijk! Alles stinkt, eten staat me tegen en ga het liefst vanaf een uur of 13:00 lekker slapen!! Mijn buik zet in de loop van de dag op waardoor m'n kleding minder lekker zit, maar vind het nog wat vroeg voor positiebroeken... Verheug me ZO op het tweede trimester!
Maar nogmaals, wil niet klagen! Want gelukkig groeit er een mooi kindje in mijn buik!

(@Twin1975 ik word ook zo misselijk in de supermarkt haha)

Mama3007, atasc, esje 86, twin1975 en babette87, bedankt voor jullie lieve berichtjes! Ik zat er echt even helemaal doorheen.

Gelukkig heb ik vandaag even een goede dag, voel me in verhouding heerlijk! Dat doet me echt even goed!

Zoals sommigen ook zeiden, wil ik ook niet klagen. Ik ben ook super blij met onze kleine. Dat is dan ook de reden dat we het volhouden, het idee dat je dit allemaal wilt doorstaan voor de kleine! Als dat geen liefde is!...

Iedereen veel strekte met alle kwaaltjes, we don het voor het goede doel!

Groetjes Max

Twin1975, echo was goed! Mooi kloppend hartje gezien dus ben een beetje opgelucht.. Heb pas meer rust na de 12 weken denk ik, nu is het allemaal nog zo pril.. Al is het wel een goed begin natuurlijk! Thanks voor je berichtje!

Terug
Bovenaan