Honey's i'm Home!!

A

Anoniem

Guest
Pppfffff, dat is lang geleden! Ik zal me bijna opnieuw moeten voorstellen, zolang ben ik afwezig geweest. Ik weet niet eens precies meer, waneer ik voor het laatst geforumd heb. Ik ben net even in vogelvlucht door alle berichtjes heengegaan en kwam ook veel nieuwe namen tegen, ook de harde kern is " still going strong" echt super! Ik denk dat ik in augustus voor het laatst meegeforumd heb. Sinds die tijd is er echt ontzettend veel gebeurd. De meesten weten wel dat mijn gezondheid dit jaar nogal wankel was en om de details van de  ziekenhuis-ellende-verhalen maar even achterwege te laten kan ik jullie vertellen dat ik het ziekenhuis weer veel te vaak heb gezien de afgelopen weken en echt een K.U.T.tijd achter de rug heb.  Gelukkig heb ik vandaag weer goed nieuws gehad en is alles weer onder controle, gevaar is (wederom) geweken! (ja, luister, ik heb een veel te leuk leven, een prachtdochter die me alle kracht geeft om kei en keihard te knokken!) Onkruid vergaat niet he!! Daarnaast heb ik een aantal weken geleden met heel veel verdriet afscheid moeten nemen van mijn paard, de meesten van jullie waren op de hoogte van zijn lange ziekte en helaas, het leek beter te gaan, maar het mocht niet meer zo zijn. Anyway, ondertussen hield mijn computer het ook nog voor gezien en zodoende was ik even niet meer op het forum te vinden. Ik hoop dat ik me weer lekker aan mag sluiten bij de gezelligheid! Met Marit gaat het super, ze is alweer bijna 14 maanden en loopt als een kieviet! ze is met 13 maanden gaan lopen, heeft 7 tandjes en is nog steeds zo'n heerlijk ondeugend, knuffelkontje. Ik zal gauw wat recente foto's plaatsen! Lieve meiden, ik ben er weer!!

Monique, mama van Marit

wat leuk om weer van je te horen! En fijn dat het wat beter gaat. Hopelijk blijft dat zo. En kom maar op met de foto's hoor!

Hoi Monique!
Leuk dat je er weer bent! En nog leuker om te horen dat het (weer) goed met je gaat!
En houden zo he?
Ik ben héél benieuwd naar een recente foto van mamma en dochter......

Groetjes van Cissy mv Fabio

Terug
Bovenaan