honger en spugen

Hallo dames, Ik ga toch maar een poging wagen want nergens in die zwangerschapsbladen kan ik iets vinden over extreme honger ( let op zo danig dat ik er midden in de nacht wakker van word) en over spugen en dan bedoel ik ook echt je eten/drinken eruit. Zijn er meer dames die dat hebben? Zelf probeer ik wel kleine beetjes te eten en drinken over de dag door en gaat dit goed maar soms heb ik echt de volle lading.Heb hiervoor wel zetpillen gekregen maar dat werkt niet krijg dan het gevoel ik moet spugen maar het lukt niet. Ik hoop stiekem dat ik niet de enigste ben want ik schaam mij soms wel eens als ik op straat de bosjes in duik omdat het bingo is haha als je snapt wat ik bedoel.
 
Hi, honger heb  ik ook! En ook flink misselijk. Ik hoef gelukkig niet al te vaak echt te spugen maar het blijft een rare combinatie. Honger hebben en misselijk zijn. Ik heb al een dochtertje van twee, als die 's nachts aan het spoken is en ik haar weer in slaap heb gesust ga ik rustig nog even een boterham eten anders kan ik echt niet slapen omdat ik zo'n honger heb. Ik heb emesafene tabletjes, heb niet echt het idee dat ze echt helpen maar slik ze toch maar, zonder wordt het misschien nog erger? Gek he, wat die hormonen allemaal veroorzaken. Ik hoop voor je dat je je gauw wat beter gaat voelen. Hoever ben je? Ik 8 weken.
 
Hey hey Anniek!

Oh wat ben ik blij dat je gereageerd hebt!
Ik ben dus niet de enigste die dit heeft :D.Wat leuk dat je al een dochtertje hebt :]

Bij mij gaat echt heel de dag door al is het wel gek dat als ik s'nachts eet dat wel blijft zitten en de rest niet.Bij mijn eerste zwangerschap had ik dit niet (bleek een buitenbaarmoederlijke zwangerschap te zijn).Nu voor de 2e keer zwanger en ik wist niet wat me overkwam.Had jij ook het idee dat het een griepje zou kunnen zijn?Dat dacht ik eerst nog maar de gynacoloog zei echt dat het door de zwangerschap kwam.Ja me vriend maakt van hormones demones haha.

Ik ben vandaag 8 weken & 4 dagen :]
 
Ook ik mag mee doen ;)

Ben eigenlijk de hele dag door misselijk alleen als ik net iets gegeten heb zakt het iets, s avonds is het ergste, maar ben ergens wel blij mijn vorige zwangerschap had ik nergens last van en draaide uit op een miskraam dus hou me er nu maar aan vast dat het een goed teken is.



 
Terug
Bovenaan