honger gevoel

hoi
ja hier ook regelmatig gerommel van me darmen.
ene moment honger ander moment helemaal niet.

en was eerst echt verslaafd aan cola en nu....half glaasje per dag?!

gr
 
Ik had altijd honger als de baby een groeispurtje had.Vooral in begin van de zwschap...
En dan niet zomaar honger maar echt súperrrrr.
Gewoon aan toegeven, je hebt t nodig maar wel gezond he ;)
 
Ik heb ook al vanaf het begin af aan honger, ik word heel flauw als ik niet eet. Nu wisselt het af met misselijkheid. Ik heb gister ontbijtkoek naast mijn bed gezet en vanochtend voordat ik eruit ging van gegeten en het heeft geholpen! Gister kon ik meteen naar de wc rennen toen ik mijn bed uit ging nl. En ik ga niet meer de deur uit zonder sultana's...altijd iets bij de hand.

Succes!
 
Ha, ik heb ook vaak honger, probleem is alleen dat als ik dan uitgebreid eet ik dan behoorlijk misselijk wordt. Heb nu voor mijn eigen een max. hoeveelheid per maaltijd gesteld en om 10.00 en 15.00 eet ik ook iets voedzaams. Het misselijke na het eten is nog steeds maar zakt wel sneller weg (neem vaak na het eten een pepermuntje of kaugom waardoor het sneller wegzakt)
succes
 
Ook ik heb er last van. Heb enorme trek, maar als ik dan ga eten zit ik snel vol en word ik weer misselijk. Ik eeet nu de hele dag door kleine beetjes en gewoon waar ik zin in heb. Gezond of niet haha. Ik ben normaal ook een echte colafan, maar drink dit wel minder. Fruit at ik voorheen ook nooit maar ook dat vind ik nu erg lekker! Brood daarintegen staat me erg tegen dus eet ik het niet.

Kortom blijven eten in kleine portie's en gewoon waar je zin in hebt. Dat werkt hier het beste.
Nu hopen dat het na de 12 weken minder gaat worden!!

Liefs ciomama
 
Hai,
Heel herkenbaar! Ik heb er ook last van, voel me soms zelfs een beetje flauw, terwijl ik kort ervoor heb gegeten. Dus probeer dan maar wat gezonds te eten, maar vaak krijg ik dan weer trek in ongezonde dingen hahaha
 
Terug
Bovenaan