Honger, honger en nog eens honger

A

Anoniem

Guest
Ons dochtertje Zoë is nu bijna 16 weken en de laatste week heeft ze constant honger... Ik geef haar standaard 5 keer 180cc, best veel dus en soms al wat fruit en zelfs dan heeft ze niet genoeg. Vaak geef ik dan nog iets door een kleibere speen zodat ze sneller moe is van het zuigen en ik ben bang dat ze anders te dik word (ze is nu 65 cm lang en weegt 6400 gram)
Wat is wijsheid?
Groetjes Ylona

nou ze word echt niet zomaar te dik hoor...
nina is van 5 januari (weet het ff niet meer in weken) en ze is 64cm en weegt 6625 gram.
dat is helemaal in verhouding.
je kunt ze moeilijk honger laten hebben...
je kunt proberen om per keer wat meer water in de fles te doen, ik doe bijv. 190cc met 6 schepjes.
dit is nina's eetschema:

8.00u                                                                        fles 190cc+6schepjes
tussen 10.00 en 11.00                          half potje fruit
12.00                                                                         fles 190cc+6schepjes
16.00                                                                         fles 190cc+6schepjes
tussen 17.30 en 18.15                         half potje groente
tussen 19.15 en 20.15                         papfles 190cc+6schepjes en 3 lepels rijstebloem

misschien heb je er iets aan..

succes,
marleen

Hoi,

Wij hadden hetzelfde probleem met 4 maanden, wat je kan doen is rijstebloem (nutrix van nutrilon) bij de voeding doen. Daar zit bijna niets in, kwa voedingswaarden, maar het vult wel lekker. Onze meid heeft het er nog anderhalve maand prima op gedaan!

Succes,

KT

Terug
Bovenaan