honger honger en nog eens honger.

haha was te snel :p
nou dan maar zo.
sinds 2 weken weer op de standaard voeding.
het moet zwaarder zijn maar merk er vrij weinig van!!
sinds een week nu rijstebloem erdoorheen maar nog weinig resultaat!!
het cb gebeld. een week later nog geen telefoontje terug. nou belde ik gister nog maar een keer. zeggen ze: ja maar mevrouw we kunnen u niet helpen er mag niets veranderd worden.
ik ben zo boos geworden. wat willen ze dan?? dat wij hele dagen met een onverzadigd kind zitten.
ik weet het allemaal niet meer :(
ben ook totaal uitgeput!
gelukkig t weekend weer bij mn ouders, en dan lekker wat voor ons zelf doen.

als je nu eens flesvoeding gebruikt
voor honrige babys's wet niet welk mer je gebuikt
maar bij friso heet dat friso extra
dat is wat dikker en blijft dan langer in de maag.

je moet soms gewoon doen zonder dat cb het weet.

idd je kent je kind het beste en weet wel wanneer het honger is of niet............althans die van ons heeft me soms wel eens gefopt hoor de afgelopen dagen haha als ik er dan gezellig mee op de bank ging zitten en leg hem naast me gezellig kletsen en dan van lig naar zit enz lekker spelen dan kon ik het zo nog een half uur rekken dus ja.......
Nogmaals kelly volg je gevoel en vraag anders je moeder of schoonmoeder om raad.
Wat zeggen hun...........

Ik word ook regelmatig gefopt door FLorian hoor! Denk ik dat ie honger heeft, maar als ik m aanleg ligt ie alleen maar wat te sabbelen, dus het is niet altijd zo dat je als moeder precies weet wanneer ze honger hebben (tenminste ik niet!!)
Maar daarmee wil ik niet zeggen dat dat bij jou niet zo is Kelly hoor, wilde alleen even reageren op Juditje, hoop dat jij snel een oplossing hebt Kelly..heb helaas geen tips voor je..geen ervaring met voeding voor hongerige baby's maar proberen kan toch geen kwaad (al is te vaak switchen ook niet goed geloof ik)

Terug
Bovenaan