Honger honger honger

<p>Hallo allemaal.</p><p>Ik weet nog niet of ik zwanger ben! Wil komende week gaan testen, eergisteren was het negatief dus wacht nog een weekje af.</p><p>Merk wel dat ik veel honger heb. Als ik iets gegeten heb, heb ik nog geen uur later weer honger. Vanochtend en gisterenochtend misselijk. </p><p>Hadden jullie dit als pril zwangerschapssymptoom? </p>

Wat spannend zeg! Hoop het voor je. Ik heb dat altijd wanneer ik ongesteld word. Toen ik prik zwanger was (6weken) was ik moe en duizelig. En steekjes in mn buik, soort menstruatie kramp.
Groetjes 

[quote quote=10282295]Wat spannend zeg! Hoop het voor je. Ik heb dat altijd wanneer ik ongesteld word. Toen ik prik zwanger was (6weken) was ik moe en duizelig. En steekjes in mn buik, soort menstruatie kramp. Groetjes[/quote]
Menstruatie kan het so wie so niet zijn. Die is voor het laatst met kerstmis geweest

Ik herken dit zeker.
Bij mijn zoontje had ik dit 4 dagen voor mn  nod.
En bij deze zwangerschap kreeg ik het een paar dagen na de positieve test.
Tot aan nu nog steeds ?
Klinkt wel als een positief symptoom.
Hopelijk van de week een positieve test voor je?

Ik had het ook al voordat ik wist dat ik zwanger was de afgelopen keer, maar dan vooral snachts! Dat herkende ik van mijn eerste zoontje, dus ik had al een sterk vermoeden toen ik steeds op de raarste tijden wakker werd met honger. Ik duim voor je!

Als je menstruatie met Kerst was zit je nu waarschijnlijk rond je eisprong. Grote kans dat je wat merkt van de verhoging van progesteron. Die geeft ongeveer dezelfde symptomen. Voor zwangerschap lijkt het me te vroeg.

Terug
Bovenaan