Honger honger honger

Hi allemaal,

Momenteel zit ik op 7 dpo. En heb sinds gister zo’n extreem erge honger; de hele dag, zelfs als ik ‘s ochtends al op sta. Als ik iets eet heb ik 10 min erna al weer honger.

Het is nog te vroeg om te testen. Maar wie had dit ook?

Toevallig was dat achteraf gezien mijn eerste en enige zwangerschap symptoom waar ik iets van had kunnen merken voor ik mocht testen.

Dat gezegd hebbende is 7dpo nog wel heel vroeg en houd een lichaam je ook nog wel eens voor de gek, reden dat ik er dus niet vanuit ging destijds. Nog even geduld hebben dus!

Toevallig was dat achteraf gezien mijn eerste en enige zwangerschap symptoom waar ik iets van had kunnen merken voor ik mocht testen.

Dat gezegd hebbende is 7dpo nog wel heel vroeg en houd een lichaam je ook nog wel eens voor de gek, reden dat ik er dus niet vanuit ging destijds. Nog even geduld hebben dus!
Ja? Toevallig!
Vanaf hoeveel dpo had je dit?

Ik heb gewoon 5-10 min na een maaltijd weer honger/knorrende buik.

7DPO is bijna onmogelijk om iets te voelen omdat de bevruchte eicel minimaal 6 dagen nodig heeft om naar de baarmoeder te komen. Het innestelen duur daar nog een paar dagen en daarna begin je pas hCG aan te maken. Dus probeer jezelf niet gek te maken. Zoek afleiding en pas volgende week op zijn vroegst 12 DPO testen met een early als je je niet in kunt houden.

• Leuk
Waarderingen: Kiim
Zelf niet meegemaakt. Maar sowieso: kwaaltjes komen doorgaans door het hcg hormoon. Welke er pas in na de innesteling. En dat is een proces welke plaatsvindt 5-12 dagen na je ovulatie. Met je ovulatie afgelopen zondag zit je nu 5 dagen na je ovulatie (dpo) en acht ik de kans dat je nu iets merkt van een eventuele bevruchting nihil

Als je er zo snel al last van hebt, ben je of extreem gevoelig, of het hcg hormoon stijgt sneller dan bij een normale zwangerschap.

Ik hoef hiervoor niet eens zwanger te zijn. Ik heb dit altijd, heel vervelend. Uiteraard is 7dpo te vroeg om te testen. Kwaaltjes of niet, testen met het doel een betrouwbare uitslag te krijgen blijft vanaf 14dpo. Ik merkte zelf pas echt kwalen door hcg vanaf een week of zes.

Terug
Bovenaan